Mindig is szeretetteljes viszony volt közöttünk – taglalja a 62 éves előadó. – Nagyon érezzük, értjük egymást. Ibi különleges előadó és értékes ember, minden érzelmi kilengésével, gyermeki naivitásával és érett, komoly előadói kvalitásával együtt. Néha pislákol, néha felszikrázik az élete, és én mindig ott leszek neki, hogy a reményt ne adja fel!”
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Az új Toyota Urban Cruiser nem feltétlenül egy rossz autó – csupán az a gond vele, hogy semmi különöset nem nyújt. Hiányzik belőle az egyediség, a karakter, a báj, és legfőképp egy olyan megfogható előny, amely segíthetne neki érvényesülni az apró elektromos SUV-k kemény, zsúfolt és versengő piacán. Egyszerűen fogalmazva: amit ez az autó tud, azt a legtöbb versenytársa valószínűleg jobban csinálja. A vásárlók joggal várnak többet a Toyotától, főleg ha figyelembe vesszük, hogy az Urban Cruiser ára nem valószínű, hogy az alsó kategóriát célozza majd meg.
Bár a prototípus, amit vezettünk, nagyon közel állt a sorozatgyártású változathoz, elképzelhető, hogy a hivatalos premier előtt még változtatnak rajta – talán módosítanak az árképzésen vagy egyes részleteken. Ezek akár javíthatnak is az összképen, de az is lehet, hogy csak még inkább aláhúzzák majd a modell hiányosságait. Az Urban Cruiser kevés igazán pozitív tulajdonságainak egyike a viszonylag kényelmes futómű, ám még ezt sem a Toyota érdemének tekinthetjük, mivel kiderült, hogy ezen a területen valójában a Suzuki végezte el a mérnöki munka nagy részét.
Manapság szinte percenként mutatnak be egy új elektromos SUV-t – gyakorlatilag minden autógyártónak van már ilyen modellje, vagy legalábbis hamarosan lesz. Ez a hatalmas kínálat még inkább kiemeli, mennyire nehéz olyan autót piacra dobni, ami valóban kitűnik a tömegből. Érdekes azonban, hogy miközben sokan a Teslát tartják az elektromos forradalom élharcosának, valójában a Toyota volt az, aki a világ első elektromos SUV-ját bemutatta – még 1997-ben, tehát 22 évvel azelőtt, hogy a Tesla Model Y egyáltalán létezett volna.