Különösen az alföldi déli megyékben hullhat jelentősebb mennyiségű eső.
Bár a front záporokat és villámlással kísért zivatarokat hoz magával, markáns lehűlés nem várható. A nappali csúcshőmérsékletek továbbra is 30 fok körül, helyenként afölött alakulnak. Az igazi őszi időre tehát még várnunk kell.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
Ami az infotainment rendszert illeti, az EV3 esetében nem annyira feltűnő vagy színes a megjelenése, mint néhány más, konkurens modellnél, viszont cserébe a felhasználói felület logikus felépítésű és általában könnyen átlátható, tehát nem okoz nehézséget annak kezelése. Egyetlen terület van, ahol ez a logika megbicsaklik: a vezetéstámogató rendszerek beállításainál, ugyanis ott a különféle opciók nem egy egyszerű listában jelennek meg, hanem egy autó illusztrációja köré vannak szétszórva, ami sokkal nehezebben értelmezhető és lassítja a navigálást a menüben.
A belső tér tekintetében a Kia EV3 nem tartozik a kategória legjobbjai közé, különösen, ha a hátsó ülések utasainak helyét nézzük, mivel ott kissé szűkösebb a tér, mint néhány más, hasonló méretű modellben. Ugyanakkor ennek a hátránynak megvan az előnye is: a Kia úgy döntött, hogy inkább a csomagtartót bővíti a hátsó utasok rovására, és így a poggyásztér kategóriájához képest kifejezetten tágasnak mondható, vagyis sokkal praktikusabb lehet azoknak, akik gyakran szállítanak csomagokat, babakocsit, sportfelszerelést vagy hasonlókat. Maga az autó rövidebb, mint a Kia Niro, ami egy másik ismert modell a márka kínálatában, viszont szélesebb és magasabb nála. Ráadásul az EV3 egy úgynevezett dedikált elektromos autó platformra épül, ami azt jelenti, hogy a belső tér elrendezését kifejezetten elektromos meghajtásra optimalizálták. Ennek köszönhetően például az oldaltér, vagyis a könyöktér bőségesebb, mint a Nirow esetében. Összehasonlításképp, az EV3 egy hajszálnyival rövidebb, mint a Cupra Born, de szélesebb, ami szintén a belső tér tágasságát, különösen az utasok kényelmét szolgálja.