Talán macerásabb beosztani az időmet, de legalább én osztom be, én mondok igent és nemet. Sosem adnám fel a függetlenségemet, de ha szeretném, sem tudnám. A nyugdíjam közel hatvanezer forint, tehát muszáj dolgoznom. Persze nem csak ezért játszom, én az a fajta színész vagyok, aki az élete végéig színész marad.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
A Defender 90-es modelljének nemcsak a tengelytávja rövidebb, mint más változatoké, hanem az ajtók száma is kevesebb, mivel ez a változat háromajtós kialakítással rendelkezik. A jármű utasterének hátsó részében egy kemény műanyagból készült válaszfal található, amely elválasztja az utasteret a rakodótértől, így az azt jelenti, hogy a csomagtérhez kizárólag egyetlen módon lehet hozzáférni: a hátul elhelyezett, oldalra nyíló ajtón keresztül. Ez az ajtó egy gázrugó segítségével könnyen nyitható, még akkor is, ha kívülről a pótkerék is rá van szerelve, ami elsőre talán nehézkesnek tűnhet. Azonban a gyakorlatban nem igényel nagy erőkifejtést a nyitása. Arra viszont oda kell figyelni, hogy hová parkol az ember, mert az ajtó nyitásához szükség van elegendő szabad helyre a jármű mögött – különben egyszerűen nem lehet teljesen kinyitni.
A Defender 90 Hard Top, vagyis a zárt karosszériás változat csomagtere 1 326 milliméter széles, de a kerékjáratok között csak 1 124 milliméternyi hely áll rendelkezésre. Hosszúsága 1 037 milliméter, magassága pedig 947 milliméter, tehát viszonylag kompakt méretekkel rendelkezik, különösen a hosszúság tekintetében. A teljes raktér űrtartalma így 1,12 köbmétert tesz ki. A padló szürke gumiborítást kapott, az oldalfalak pedig kemény műanyagból készültek, így strapabíró és könnyen tisztán tartható felületet biztosítanak. A raktér formája viszonylag szabályos, szinte teljesen négyszögletes, ami megkönnyíti a pakolást, ráadásul a csomagtérajtó küszöbe is síkban van a padlóval, tehát a be- és kipakolás nem okoz nehézséget. A padló alatt található egy 58 literes, zárható tárolórekesz is, ami különösen hasznos lehet értékesebb tárgyak biztonságos elhelyezésére. A Defender tetőszerkezetének oldalába épített kis ablakok, amelyek eredetileg a személyszállító SUV-változatból származnak, némi természetes fényt engednek be a csomagtérbe, ami szintén növeli a használati élményt és megkönnyíti a belső tér átláthatóságát.