Bár sokak szerint korábban is hoztak olyan intézkedéseket, amelyek hátrányosan érintették az időseket, például a nyugdíjak reálértékének csökkentése vagy a szociális ellátások szűkítése, ez a mostani javaslat már valóban túl lőne minden határon.
Ez is érdekelhet:
A biztonság sem volt másodlagos szempont: a Bravo az EuroNCAP 2007-es töréstesztjén jól szerepelt, és ötcsillagos értékelést kapott a felnőtt utasvédelemre. A gyermekbiztonságra három csillagot ítéltek meg, mivel a szakértők szerint nem elég egyértelmű a visszajelzés az utasoldali légzsák állapotáról, és az Isofix rögzítési pontokat sem jelölik kiemelten. A gyalogosvédelemben két csillagot szerzett, főként a motorháztető élei és az A-oszlopok miatt.
A tesztautónk egy 2009-es modell, amely a belépőszintet jelentő 1.4-es, 16 szelepes szívó benzinmotorral szerelt változat. Mindössze 102 ezer kilométert futott, és ez az állapotán is meglátszik. A Bravo alapvetően nem különösebben hajlamos a rozsdásodásra, bár a motorháztető élénél és a küszöbökön előfordulhat korrózió – ezen a példányon azonban ennek nyoma sincs.