Orbán beszéde végén volt egy érdekes és egy kissé talán rejtélyes kijelentése is. Legalábbis nem világos, hogy mire is célzott. Arról beszélt, hogy mindent alá kell rendelni a közös győzelemnek, és mostantól mindenki tegyen meg mindent, amit tud.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
Az sem segít a helyzeten, hogy a Honda CR-V e:HEV hibrid kizárólag összkerékhajtással érhető el, mivel az ilyen típusú hajtásrendszer többletsúlya negatívan befolyásolja az autó üzemanyag-hatékonyságát. Magyarán szólva, mivel a négykerék-meghajtás plusz alkatrészeket és súlyt jelent, az autónak több energiára van szüksége ahhoz, hogy ugyanazt a távolságot megtegye, mint egy könnyebb, kétkerék-meghajtású változatnak. Az autó hivatalos fogyasztási adata 42,8 mérföld per gallon (ez körülbelül 5,5 liter 100 kilométerenként, ha átszámoljuk), ami valamivel kedvezőbb, mint például a hasonló kategóriában versenyző Hyundai Santa Fe vagy Kia Sorento esetében. Ugyanakkor elmarad azokhoz a vetélytársakhoz képest, amelyek kínálnak kétkerék-meghajtású változatokat is, mint például a Ford Kuga vagy a Renault Austral. Ezek az alternatív modellek könnyebbek, és ebből fakadóan jobb fogyasztási értékeket tudnak elérni, így a Honda e:HEV kicsit hátrányban van, ha valaki kifejezetten a takarékosságot tartja szem előtt.
A plug-in hibrid, azaz a konnektorról is tölthető változat, amelyet Honda CR-V e:PHEV néven ismerhetünk, papíron sokkal jobb fogyasztási értékekkel rendelkezik, hiszen hivatalosan akár 353,1 mérföldet is képes megtenni egy gallon üzemanyaggal, ha figyelembe vesszük az elektromos hajtást is.