Senki sem kíváncsi Magyar Péterre Kötcsén

Orbán beszéde végén volt egy érdekes és egy kissé talán rejtélyes kijelentése is. Legalábbis nem világos, hogy mire is célzott. Arról beszélt, hogy mindent alá kell rendelni a közös győzelemnek, és mostantól mindenki tegyen meg mindent, amit tud.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Az sem segít a helyzeten, hogy a Honda CR-V e:HEV hibrid kizárólag összkerékhajtással érhető el, mivel az ilyen típusú hajtásrendszer többletsúlya negatívan befolyásolja az autó üzemanyag-hatékonyságát. Magyarán szólva, mivel a négykerék-meghajtás plusz alkatrészeket és súlyt jelent, az autónak több energiára van szüksége ahhoz, hogy ugyanazt a távolságot megtegye, mint egy könnyebb, kétkerék-meghajtású változatnak. Az autó hivatalos fogyasztási adata 42,8 mérföld per gallon (ez körülbelül 5,5 liter 100 kilométerenként, ha átszámoljuk), ami valamivel kedvezőbb, mint például a hasonló kategóriában versenyző Hyundai Santa Fe vagy Kia Sorento esetében. Ugyanakkor elmarad azokhoz a vetélytársakhoz képest, amelyek kínálnak kétkerék-meghajtású változatokat is, mint például a Ford Kuga vagy a Renault Austral. Ezek az alternatív modellek könnyebbek, és ebből fakadóan jobb fogyasztási értékeket tudnak elérni, így a Honda e:HEV kicsit hátrányban van, ha valaki kifejezetten a takarékosságot tartja szem előtt.

A plug-in hibrid, azaz a konnektorról is tölthető változat, amelyet Honda CR-V e:PHEV néven ismerhetünk, papíron sokkal jobb fogyasztási értékekkel rendelkezik, hiszen hivatalosan akár 353,1 mérföldet is képes megtenni egy gallon üzemanyaggal, ha figyelembe vesszük az elektromos hajtást is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük