Ahogy a szakember is rámutatott: az öngyllk0ssági döntés gyakran , mint itt is, egymásra rakódó tényező eredménye — tartós depressziója volt, mentálisan kimerült, úgy érzte, hogy nincs kiút. A konkrét okokról: magánéleti, munkahelyi és stresszhelyzet vezetett ideáig, tehát hosszasan ÖSSZETEVŐDÖTT . A búcsúlevél összefoglalóan azt mondja: elfáradt.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
A Ceed platformjára épülő XCeed ugyanazokat a motorokat használja, azonban megemelt hasmagasságával és nagyobb oldalfalú gumikkal robusztusabb megjelenést kapott. A rugózás lágyabb hangolású, ami kellemesebb utazási komfortot nyújt, főként hosszabb távokon. Ez a kényelmesebb karakter azt is jelenti, hogy az XCeed vezetési élménye összességében felülmúlja a Ceedét: kevésbé ráz, nyugodtabb vezetési élményt nyújt, ugyanakkor kanyarokban enyhén dől, de jól kiszámítható. Az elektromos kormánymű precíz és jól súlyozott maradt. Kevésbé pozitívum a hatfokozatú kézi váltó kissé darabos működése, és a plug-in hibrid modell automata váltója sem a gyors reakcióiról híres.
A 0–100 km/h gyorsulási értékek alapján a már nem gyártott 1,4 literes benzines 9,1 másodperces eredményt ért el kézi váltóval, míg automata váltóval ez 9,2 másodperc volt; a végsebesség 200 km/h. Az 1,0 literes és 1,6 literes dízelmotorok – melyek szintén már nem elérhetők újonnan – 10,9 és 10,2 másodperc közötti gyorsulási időket produkáltak. A jelenlegi 158 lóerős 1,5-ös benzines 8,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s tempót, míg a plug-in hibridnek ehhez 10,6 másodpercre van szüksége.
A 2022-es frissítés során a ködfényszórókat a fényszóróegységekbe integrálták, valamint légterelő elemeket is kapott az autó, amelyek javítják az aerodinamikát és az üzemanyag-hatékonyságot. Bár az 1,0 literes modell már kifutott, 5,0 literes átlagfogyasztása (WLTP) miatt használtan érdemes lehet rá vetni egy pillantást. A jelenlegi 1,5 literes motor 5,1 litert fogyaszt, CO2 kibocsátása pedig 137 és 143 g/km közé esik. A plug-in hibrid modell akár 1,4 literes vegyes fogyasztást ígér, de ezt csak rendszeres töltéssel lehet elérni; cserébe 32 g/km-es CO2-kibocsátása miatt céges autóként kifejezetten vonzó, mivel 12%-os adókategóriába esik.