Kivonultak a rendőrök Marsi Anikó lakásához

A lakásban láthatóan valaki jól berendezkedett. Nem is tehetett mást, azonnal hívta a rendőröket, akik a helyszínre siettek. Az ijesztő élmény után Marsiék gyorsan meghozták a döntést: eladják a budapesti ingatlant. A Tények sztárja elárulta, hogy férjével rengeteg a dolguk, nincs idejük még egy fővárosi lakásra is figyelni. Ezért inkább egy vidéki ház mellett döntöttek, mégpedig Balatonfűzfőn. A terv szerint felújítják, berendezik, a férje kipofozza a falakat, és majd kiadják. Ha minden jól megy, legkorábban októberben készülhetnek el vele.

VIA nlc

Ez is érdekelhet:

A vezetési élményt tekintve a plug-in hibridek tisztességes teljesítményt nyújtanak, de a 308 összességében nem tartozik a vezetői autók közé. Már a vezetőülésbe ülve kiderül, hogy nem könnyű ideális pozíciót találni. A belátás előre nem a legjobb, mivel az üléspozíció alacsony, és alacsonyabb termet esetén a kormányt is lejjebb kell engedni, hogy kilátás nyíljon a digitális műszeregységre. Ez a fajta ergonómia szokatlan, és lehet, hogy nem mindenkinek jön be. Városban azonban agilis és könnyen kezelhető az autó, a kormányzás gyors és pontos, bár a kis méretű, divatos kormánykerék nem biztos, hogy mindenkinek tetszik. A futómű jól elnyeli az úthibákat, így a rugózás kellemes. Az automata váltó viszont csalódást okoz: lassan reagál induláskor, és bizonytalanul működik lassú haladás végén, így nehéz simán megállni vele – a stop-start rendszer sem működik mindig zökkenőmentesen.

A gyorsulás szempontjából a plug-in hibrid modellek a legjobbak: a 178 lóerős változat 7,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, míg az erősebb, 222 lóerős verzió csak egy tizedmásodperccel gyorsabb. Az 1,2 literes benzines 9,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, a dízel pedig ennél lassabb, de magasabb, 300 Nm-es nyomatékot kínál.

Fogyasztás tekintetében a 308 mind a benzines, mind a dízel kivitelekkel jó eredményeket hoz a valóságban, bár a plug-in hibrid sokkal drágább. Az alapmodell több mint 28 000 fontról indul, míg a csúcsfelszereltségű hibrid 42 000 font körül mozog. A benzines verziók WLTP szerinti átlagfogyasztása 43,3 és 51,9 mpg között mozog, a dízel 50,1 és 59,6 mpg között teljesít, és saját teszt során 54,1 mpg értéket mértek. A CO₂-kibocsátás 123–148 g/km között van, ami nem kiemelkedő, különösen az elektromos átállás fényében, és a magas kibocsátási értékek miatt a cégautóadó (BiK) mértéke is 30–31% között mozog. A plug-in hibridek ezzel szemben akár 40 km tisztán elektromos hatótávot, alacsony, 23–25 g/km-es CO₂-kibocsátást és mindössze 8%-os BiK-adózást kínálnak. Ugyanakkor ezek beszerzési költsége is jóval magasabb. Egy hosszú távú teszt során a plug-in hibrid változat 20 mérföldnél nagyobb elektromos hatótávot alig ért el, de így is 70 mpg feletti átlagfogyasztást produkált.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük