Ő 3000 forintos utalvánnyal akart fizetni, de csak 1800 forint értékben vásárolt. Rögtön szóltam neki, hogy így 1200 forint elúszik, szóval vagy tegyen még hozzá valamit, vagy fizesse ki készpénzben. Hidegzuhanyként érte a dolog, hogy a maradék pénzt nem kapja vissza készpénzben, de hát ez a szabály” – mesélte a Femcafe-nak Dóri. Fontos tudni, hogy az utalvány nem készpénz, és nem is viselkedik úgy. Ha valaki kevesebb értékben vásárol, mint amennyit az utalvány ér, akkor nem kap vissza pénzt. Ez a szabály azért van, hogy az utalvány valóban élelmiszerre legyen elköltve, és ne váljon kvázi pénzhelyettesítővé!
VIA Femcafe
Ez is érdekelhet:
A 2022-es frissítés néhány külső változást hozott: fekete színű visszapillantó tükrök minden modellnél, a GT változatnál pedig fekete hűtőrács jelent meg. Az Allure felszereltségi szint kikerült a kínálatból. Ennek ellenére az 508 továbbra is jól felszerelt autó maradt, már az Active Premium is 16 colos könnyűfém keréktárcsákkal, elektromosan behajtható tükrökkel, automata fényszórókkal és ablaktörlőkkel, elöl-hátul parkolóradarral, valamint 12,3 colos digitális műszeregységgel rendelkezik.
A sportos megjelenéshez illően az 508 meglepően élvezetes vezetést kínál. Bár nem éri el a BMW 3-as sorozat szintjét, dinamikusabb vezethetőséget nyújt, mint sok versenytársa. A futómű kissé keményebb, különösen a nagyobb, 19 colos kerekekkel szerelt változatoknál, de ez leginkább városi tempónál érződik. Autópályán kiválóan csillapít, a kanyarokban pedig minimálisra csökken az oldaldőlés. A kis méretű kormány kezdetben szokatlan lehet, ám nagyon közvetlen irányítást tesz lehetővé, ami agilis viselkedést eredményez.
A motorok mind teljesítik a feladatukat, bár az 1.5 literes dízel kissé vérszegénynek hat. Korábban volt manuális váltós verzió is, de mostanra minden modell automata. A nyolcfokozatú váltó jól működik, bár megálláskor kissé rángatós lehet, és a kormány mögötti váltófülek mérete is kicsi, könnyen eltévednek sportosabb vezetés közben.