Ilyen állapotban volt Metta sérülése

Egy igazi lelki hullámvasút volt, megélni ezt a kiszolgáltatottágot, s közben sírni minden nap, hogy nem lehetek kint Ázsiában. Hogy minden amit kitűztem magam elé, egy Achilles-ín gyulladással induló kálvária miatt szertefoszlik. Ez a testünk legvastagabb és leghosszabb ina, így hozta a formáját és életem legrosszabb élményét okozta nekem. A mai napig nem épültem fel belőle teljesen sajnos. Bízom benne, hogy egyszer kárpótol engem az élet valami olyannal, hogy ha erre visszatekintek, akkor nem fog ennyire fájni a lelkem.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Egy másik tényező, amely jelentősen befolyásolja majd a terepen nyújtott teljesítményt, az a gumiabroncsok típusa lesz. Míg más gyártók, például az Ineos vagy a Land Rover kínálnak gyárilag is olyan abroncsokat, amelyek alkalmasak mindenféle terepen való közlekedésre, addig a Toyota Land Cruiser esetében a vásárlónak saját magának kell ellátogatnia egy gumis műhelybe, ha a gyárilag felszerelt, inkább közúti használatra optimalizált „cross-terrain” abroncsokat olyanokra szeretné cserélni, amelyek jobban bírják a terepezést. Viszont jó hír, hogy mivel a Land Cruiser világszerte óriási népszerűségnek örvend, az utólagos kiegészítők piaca igen széles kínálatot biztosít. Ilyen például a motor légszívócsövét megemelő snorkel, különféle tetőcsomagtartók, extra világítási megoldások, és sok más egyéb off-road kiegészítő, amik segítenek a járművet igazán terepjárásra alkalmassá tenni.

A Land Cruiser szívét egy nagyméretű, négyhengeres dízelmotor adja, amely egy automata sebességváltóhoz csatlakozik, és állandó négykerék-meghajtási rendszerrel van felszerelve. Ez a hajtáslánc azonban nem éppen a hatékonyságáról híres – el kell fogadni, hogy nem ez lesz a leggazdaságosabban működő autó a piacon. Ugyan az alapfelszereltség része a motor automatikus leállító és újraindító rendszere (start-stop funkció), az autó hivatalos fogyasztási adata – 26,4 mérföld gallononként (azaz körülbelül 10,7 liter száz kilométerenként) – csalódást keltő, különösen egy mai modern dízel SUV esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük