A feszültség gyorsan nőtt, a vita heves szóváltássá fajult, végül Laci felállt a zsűriszékből, és kijelentette, hogy soha többé nem szeretne a műsorban szerepelni. A stúdióban érezhetően megfagyott a levegő, a műsorvezetők pedig kétségbeesetten próbálták kezelni a helyzetet.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Hyundai ix35 kínálatában a legkörnyezetbarátabb változat kétségtelenül az új FCEV üzemanyagcellás modell, amely mérföldkőnek számít az Egyesült Királyságban: ez az első kereskedelmi forgalomban is elérhető hidrogénhajtású jármű. A technológia egyik legnagyobb előnye, hogy a jármű működése során nulla gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként – ez pedig a lehető legtisztább működést jelenti a jelenlegi alternatív hajtások között. A hidrogéntartály feltöltése mindössze három percet vesz igénybe, tehát sokkal gyorsabb, mint egy elektromos autó teljes feltöltése. Viszont az ilyen járművek használhatóságát jelentősen korlátozza az infrastruktúra hiánya: jelenleg mindössze tizenöt töltőállomás működik az országban, így aki ezt a modellt választja, annak az utazásait előre meg kell terveznie, különösen hosszabb távokon. Ráadásul az FCEV verzió ára is borsos – több mint 20 ezer fonttal kerül többe, mint legközelebbi vetélytársa, a Mitsubishi Outlander PHEV, ami komoly kompromisszum lehet a környezettudatosság jegyében.
Ha a megfizethetőbb és hétköznapibb dízel alternatívák irányába nézünk, akkor a 2WD, azaz elsőkerék-meghajtású 1.7 CRDi BlueDrive változat kínálja a legjobb arányt fogyasztás és károsanyag-kibocsátás tekintetében. Ez a modell 54,3 mérföld/gallonos átlagfogyasztást és 135 gramm/kilométer CO2-kibocsátást tud felmutatni – bár ezek az értékek nem érik el a kategória legjobbjait, még mindig elfogadhatóak egy közepes SUV esetében. Az ugyanilyen motorral szerelt, de BlueDrive technológiát nélkülöző verzió fogyasztása minimálisan magasabb – 53,3 mpg –, míg a szén-dioxid kibocsátás 139 g/km-re nő. Ezek a különbségek a mindennapi használat során alig észrevehetőek.