Feladták a Bódi tesók az Ázsia Expresszt!

A rengeteg nyomás, kudarcok és folyamatos hátráltatások között volt olyan pillanat, amikor Hunor szó szerint azt mondta, hogy feladja a versenyt.
Ez az érzés nem csak múló rossz hangulat volt: anyagi gondok, elhúzódó nehézségek és személyes terhek is nyomják a vállukat, és ezek mind hozzájárultak ahhoz, hogy a célzottan erős Bódi tesók is elbizonytalanodjanak. Ez a próba végül feladásra került. Vajon a játékot is feladják?

VIA Bors/Blikk

Ez is érdekelhet:

A Kia EV4 egy feltűnő, tágas és rendkívül kényelmes elektromos ötajtós, amely az új generációs családi autók között állít mércét. Habár nem a sportosság a fő erőssége, minden másban nagyon versenyképes: beltere csendes, sok hellyel, precíz és jól használható technológiákkal, valamint lenyűgöző hatótávolsággal rendelkezik.

Ez az új Kia modell Európának készült, azzal a céllal, hogy az itteni utakhoz, igényekhez igazodjon, és jelenleg Szlovákiában gyártják. A kínálatnak része a hagyományos „hatchback” karosszéria, valamint egy Fastback változat is, amely enyhén szedán-szerű, lejtősebb tetővonallal operál – ez utóbbi főként azoknak lehet vonzó, akik egy stílusosabb, értékesebb megjelenést keresnek. A Fastback ugyanakkor valamivel kompromisszumos hátsó kilátásban és térélményben.

A Kia EV4 platformja ugyanaz az E-GMP architektúra, amit az EV3 is használ, így a hajtáslánc és az alkatrészek nagy része közös. A belépőszintű változat 58,3 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, ez a „Standard Range” verzió, amely akár 273 mérföldes hatótávval kecsegtet, míg a nagyobb, 81,4 kWh-s „Long Range” aksi akár 391 mérföldes (vagy – a Fastback esetén – kb. 380 mérföldes) teljesítményt ígér. Ezek az értékek papíron és teszten is közel állnak ahhoz, amit ígérnek – a valós használat során ± kisebb eltérések lehetnek, különösen különböző út- és időjárási viszonyok mellett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük