Jelenleg Pásztor Erzsi otthonában pihen, bekötözve és a lánya segítségével. Orvosai bíztatják: nemsokára jobban lesz. A színésznő már megtervezte, hogy nem mondja le az október elejére tervezett előadásait – ezek adják számára az erőt és célt a gyógyuláshoz. Bár vissza kell vennie a tempóból, Erzsi szellemileg erős maradt, és újból bizakodik abban, hogy a sérüléseiből felépül.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 5008 Hybrid GT egy olyan nagyméretű SUV, amely igyekszik egyszerre családi használatra is alkalmasnak lenni, miközben a modern hibrid technológiát is hozza. A modell elsőként már azzal meggyőz, hogy belép a prémium SUV-k világába anélkül, hogy az ára túlzó lenne: a GT felszereltség és a hibrid hajtáslánc együtt olyan össz benyomást ad, ami inkább magasabb kategóriákra jellemző.
A külső dizájn erős, határozott formákkal operál: az új 5008 modell kapott markánsabb fényszórókat, élesebb rácsot, és a hátsó rész is letisztultabb, szögletesebb kialakítású, amely nem csupán stílus kérdése, hanem praktikus is, hiszen így is maradt hely a harmadik üléssor számára. Ezt a módot értékelni fogják azok, akik időnként többen utaznak, vagy nagyobb csomaggal dolgoznak: a harmadik sor ugyan inkább rövidebb utakra vagy kisebb utasokra alkalmas, de ha hátrafelé leengedve van, akkor komoly csomagtér‑kapacitás áll rendelkezésre, még olyan mütyüröknek is, amelyeket el szeretnénk rejteni, illetve külön tér kell nekik.
A beltér érzése sokkal „felnőttebb”, mint amit az előző generációktól megszokott az ember. Az anyaghasználat, az illesztések minősége, az általános kidolgozottság szintje prémium hatású: látványos grafikus kijelzők, elegáns design‑megoldások — például az alumínium díszbetétek, a LED világítás és a nagy képernyők együttese olyan benyomást kelt, mintha drágább autóban ülnél. Az i‑Cockpit kialakítás meri használni a magasra helyezett digitális műszeregységet, de van is vele apróbb kompromisszum: egy kisebb kormánykerék ugyan segít a kilátásban, de így is előfordulhat, hogy bizonyos információk (például alul‑felül) részben takarásban vannak, különösen nem túl magas vezetőknek. A kezelhetőség jó, de a kijelzők menüi néha több lépést igényelnek, mint amit az ember szeretne – például a klimatikus, telefon‑ vagy navigációs funkciók között váltani időnként bosszantó lehet.