Mivel nem tudta fizetni, valószínűsíthető, hogy akár kilakoltatás is várhatott volna rá, amit ő nem tudott feldolgozni.. – nyilatkozta a férfi közvetlen szomszédja, aki jó ismertséget ápolt a most elhunyt férfival. „Sokan szerették a munkahelyén és itt a panelházban is. Mindenkihez volt egy egy kedves szava. Érthetetlen, miért dobta el az életét.” – Mondta a szomszéd elcsukló hangon.
VIA minden-egyben
Ez is érdekelhet:
A Citroën benzines kisautóiról az elmúlt évekből leginkább az maradt meg bennünk, hogy kissé puhák, pontatlanok voltak, mintha a vezetési élmény helyett kizárólag a kényelemre koncentráltak volna. Az új C3 azonban hatalmas előrelépést jelent ezen a téren. Elég csak a kuplungra és a sebességváltóra gondolni: míg egy korábbi kollégám a korábbi C3 Picasso váltóját tréfásan csak „véletlenszám-generátornak” nevezte, az új modellben a kuplung kellemesen határozott érzetet ad, a váltókar pedig valódi mechanikus visszajelzést nyújt – öröm használni, igazi élményt ad a vezetőnek.
Egyik C3-változatról sem lehet elmondani, hogy igazán gyors lenne, de a mindennapi közlekedéshez bőven elegendő teljesítményt kínálnak. A 99 lóerős, 1,2 literes háromhengeres benzinmotor gyorsan reagál induláskor, hasonlóan az elektromos változathoz, ám magasabb fordulatszámon – amikor a turbó már elvégezte a dolgát – kissé kifogy a szuszból. Emiatt a benzinmotoros C3 is inkább városi környezetben érzi magát otthonosan, bár autópályán valamivel jobban teljesít, mint elektromos társa.
A C3 Hybrid az egész Stellantis csoportban használt 1,2 literes turbós PureTech benzinmotort alkalmazza, egy kis akkumulátorral és egy 39 lóerős villanymotorral kiegészítve, amely a duplakuplungos automata váltóba van integrálva. Ez a rendszer lehetővé teszi a tisztán elektromos haladást alacsony sebességnél, miközben a Citroën szerint 10 százalékkal kevesebb károsanyag-kibocsátást és jobb üzemanyag-fogyasztást kínál, mint a hagyományos turbós benzinmotoros változat.