Paula motorral megcsúszott a vizes úton és elesett, de szerencsére nincs nagy baj. A térdét fájlalja, ezért jobbnak láttuk, ha mentőt hívunk– mondta a Borsnak Tallós Rita.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Maga az elrendezés azonban jól átgondolt. A középen elhelyezett infotainment érintőképernyő gyorsan és pontosan reagál, használata logikus és egyszerű. Ráadásul a klíma és a fűtés kezelésére hagyományos tekerőgombokat találunk, amit sokan kényelmesebbnek tartanak az érintésérzékeny felületeknél – különösen vezetés közben. A műszeregységek is átláthatóak, tisztán olvashatóak, nem terhelik túl a vezetőt felesleges információval.
Méret szempontjából az i30 Tourer 245 mm-rel hosszabb, mint az ötajtós ferdehátú változat, szélessége azonban változatlan, mivel az első karosszériaelemek megegyeznek a két változat között. Az i30 kombi teljes hossza 4.585 mm, szélessége pedig 1.795 mm – tehát valamivel hosszabb, de keskenyebb, mint a SEAT Leon ST (4.246 mm x 1.816 mm), ugyanakkor kisebb, mint az Opel Astra Sports Tourer, amely 4.702 mm hosszú és 1.809 mm széles.
Az első üléssorban bőséges a tér – ez jellemző az i30 minden változatára –, azonban a Tourer verzió komoly előnye a hátsó sorban jelentkezik. A hátsó tetővonal ívelése ugyanis csak a hátsó utasok feje mögött kezd el lefelé ívelni, így meglepően jó a fejtér még magasabb felnőttek számára is. Térdhely is akad elég, bár ezen a téren a Tourer nem tudja felvenni a versenyt például a Skoda Octaviával, amely kategóriájában az egyik legtágasabb. Ugyanakkor az i30 Tourer így is bőven kielégíti egy családi autóval szemben támasztott kényelmi igényeket.