Kiderült! Pont Ő Bochkor Gábor új párja!?

Az internetezők között rögtön elindult a találgatás: vajon ki lehet az a titokzatos nő, akivel a rádiós immár több mint egy éve együtt van? Bár a fotó nem ad választ erre a kérdésre, annyi biztos, hogy a pár tökéletesen összeöltözött, és sugárzik róluk a harmónia. A R/dditen terjedő felvétel újraindította a pletykák lavináját, ugyanakkor sokak szerint dicséretes, hogy Bochkor Gábor ennyire féltve őrzi a magánéletét. Egyelőre tehát marad a találgatás, de az biztos: a rádiós szívét egy elegáns, titokzatos hölgy hódította meg.
VIA IG/femina

Ez is érdekelhet:

Az első utastér tágas, és a családi autókra jellemző módon jó tárolóhelyeket kínálnak a különféle műanyagokból készült szerelvények. Némelyik puha tapintású, de sok nem az.
A 12,3 hüvelykes TFT műszerfal az Xceedben debütált, míg a magasabb felszereltségi szintek a 10,25 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszert is tartalmazták, mielőtt az a ferdehátú modellekben megjelent volna. Az alacsonyabb felszereltségi szintet képviselő modellek kezdetben beértek egy 8,0 hüvelykes egységgel, de most már mindegyik a nagyobbat kapta.
Az Xceed belsejében minden ismerősnek érződik, ami megkönnyíti az alkalmazkodást, de nem pont olyan hely, ahová egy hosszabb utazás során vágynánk. Az infotainment általában véve gördülékenyen működik és intuitív, és rendelkezik Apple CarPlay és Android Auto támogatással , de kiábrándítóan átlagosnak érződik.

Helytakarékosság szempontjából nagyjából a Ceed mása, ami a ferdehátúak között valamivel átlagon felüli, de a legtöbb hasonló hosszúságú SUV mellett hangulatos.
A 426 literes csomagtartó 31 literrel nagyobb, mint a Ceed ferdehátúé, olyan tulajdonságokkal, mint a mozgatható padló és a széles csomagtérajtó. De ne feledjük, hogy a Sportage modellcsalád legtágasabbja 587 literes.
Végül, bár a lelkes sofőrök valószínűleg nem fognak sorban állni az Xceedért, az ülések megfelelően állíthatóak, nagyrészt satumentesek, és a karosszériaelemek is megfelelően meg vannak támasztva. A közös nyomócsöves befecskendezéses dízelmotorok 1,6 literes méretben, 114 és 134 lóerős teljesítménnyel voltak kaphatók, a 48 V-os mild hibrid rásegítés pedig később, az ütősebb változathoz érkezett.
Technikailag a legérdekesebb, és a céges autósok számára feltűnő Xceed a szívó 1.6 GDi plug-in hibrid volt, 8,9 kWh-s akkumulátorral. Bekapcsolt villanymotorral a teljesítménye szerény, 139 lóerő, de a csúcsnyomatéka egészséges 195 Nm.
A 2023 végén bemutatott motor mára egy 138 lóerős 1,5 literes T-GDi. A hatfokozatú manuális sebességváltóval az autó állítólag 8,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami 8,9 másodpercre csökken, ha a hétfokozatú DCT duplakuplungos automatát választjuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük