Nem főzőkanállal a kézben, hanem hátizsákkal a vállán indul kalandra férjével, Győzővel, aki szintén nem először szerepel ilyen műsorban – de a kettőjük dinamikája most új oldalát mutathatja meg a nézőknek. A rajongók már most izgatottan várják, hogyan állják meg a helyüket a versenyben. A bejelentés hatására a kommentmező megtelt jókívánságokkal és támogató üzenetekkel. Sokan azonban már most hiányolják Gáspár Beát a médiából, hiszen a műsor forgatása alatt a versenyzők jellemzően teljesen el vannak vágva a külvilágtól.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A kompromisszumok azonban nem maradnak el teljesen: a magasabb építésű karosszéria a szűk kanyarokban érezhetően jobban dől, mint egy hagyományos Panda esetében, és az úthibákon való áthaladáskor is kissé nyugtalanabb lehet a rugózás. Ám ezek az apró kényelmi engedmények eltörpülnek a terepképességek nyújtotta előnyök mellett. A Panda Cross ugyanis meglepően komolyan vehető off-road autó, amely akár a jóval nagyobb, drágább SUV-ket is zavarba tudja hozni nehéz körülmények között.
Ehhez nagyban hozzájárul a fejlett, mégis rendkívül egyszerűen kezelhető Terrain Control rendszer, amellyel háromféle üzemmód közül választhatunk: Auto (automatikus hajtáselosztás), Off-Road (állandó összkerékhajtás terepezéshez), illetve lejtmenetvezérlés, amely meredek lejtőkön biztosít stabil és biztonságos ereszkedést.
Miközben a Panda Cross vérbeli kalandor, nem felejtette el, honnan indult – egy igazi városi kisautóból nőtte ki magát, és ezt a gyökérzetet máig hűen őrzi. Kompakt méretei, kiváló kilátás az utastérből és a könnyed, pontos kormányzás teszi igazán kezessé a forgalmas városi környezetben is. A „City” gomb megnyomásával a kormányrásegítés még tovább növelhető, így az igazán szűk helyekre való beállás vagy parkolás gyerekjátékká válik.
A városi praktikumból a takarékosság sem maradt ki: az Eco gomb segítségével csökkenthető a motor teljesítménye és nyomatéka, ami alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást eredményezhet a sűrű városi forgalomban.