A tragédia azonban nemcsak őt, hanem egész családját is térdre kényszerítette. Édesanyja és testvére lánya számára is mérhetetlenül nehéz ez az időszak, és Anikó most leginkább értük próbál erős maradni. A család a nyilvánosságtól elzárkózva, csendben gyászol, egymásba kapaszkodva próbálja túlélni a veszteséget. A híradós nem kívánt részleteket elárulni a körülményekről, de szavai és fekete ruhája mindennél többet mondanak – egy megtört nő küzdelmét látjuk, aki a kamerák előtt is a fájdalom súlya alatt áll.
VIA Blik/Rdit
Ez is érdekelhet:
Az ë-Berlingo utasterének is pragmatikus hangulata van, amint azt a logikus műszerfal, az egyszerű infotainment érintőképernyő és a másodlagos kezelőszervek fizikai gombjai is mutatják.
A klímavezérlő kapcsolói jól elhelyezettek, a 10 hüvelykes digitális műszerfal pedig letisztult és konfigurálható.
A műszerfal tetején magasan és büszkén helyezkedik el a 10 hüvelykes érintőképernyő, és bár funkciói korlátozottak, meglehetősen könnyű vele kijönni. Azért jobban örülnénk, ha egy kicsit érzékenyebb lenne a bevitelekre.
Az okostelefon-tükrözés mindkét autóban alapfelszereltség, és nem volt gondunk iPhone-t csatlakoztatni az Apple CarPlay-hez.
A Citroën egyértelműen odafigyelt az EU-s szabványnak megfelelő GSR2 biztonsági rendszereket körülvevő kritikákra, és egy fizikai gombot szerelt be, amely egy olyan menübe visz, ahol könnyedén kikapcsolhatjuk az idegesítő sebességkorlátozásra figyelmeztető hangot.
Ne számíts azonban arra, hogy túl sok luxuscikket találsz odabent. Anyagilag elég gyenge a minőség, és az olcsó, kemény műanyagokból is bőven van kínálat.
A Plus tesztautónk belül meglehetősen dísztelen volt, de legalább a visszataszító műanyagok robusztus és tartós benyomást keltettek benne, ami igazából minden, amit egy egyterűtől elvárhatunk.
A csúcsmodell Max megpróbálja fokozni a dolgokat némi fényesebb kárpitozással, de ebből is hiányzik az anyaggazdagság. Nem meglepő, hogy az ë-Berlingo egy könnyen és egyszerűen vezethető autó.
Ez nem egy olyan elektromos autó, aminek hatalmas nyomatéka és teljesítménye megdobogtatja a pulzusodat, de a megfizethető elektromos egyterűek vásárlói aligha számítanának erre.
Az első kerekeket egy permanens mágneses szinkronmotor hajtja , amely 134 lóerőt és 191 Nm nyomatékot ad le, így az autó 11,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.
Az ë-Berlingo kellően lendületes a városi száguldozáshoz, és bár kissé nehézkesnek tűnik a gyorsulás egy kihajtóúton vagy autópályán előzéskor, teljesítménye elegendő ahhoz, hogy megfeleljen egyterű elvárásainak.