Az üzletvezető szerint ritka, hogy valaki ennyi utalvánnyal fizet egyszerre. Végül hosszas vita és a mögöttem állók bosszús tekintete közepette sztornózták a csaknem 30 ezer forintos vásárlást, majd újra lekaszírozták. Amikor javasoltam, hogy menjünk egy üres kasszához, elutasították – talán csak azért, hogy tovább húzzák az időt. Az újabb fizetéskor végül megkaptam a hiányzó négy kupont, összesen 2000 forint értékben. Tanulság: ha több utalványt szeretnénk beváltani, érdemes külön-külön vásárlásként kezelni az összegeket, mert a kedvezmény vásárlásonként jár. Az 500 forintos kuponból is csak egy váltható be egyszerre. – fejtette ki a bama olvasója.
TE IS JÁRTÁL ÍGY? ÍRD MEG KOMMENTBEN!
VIA BAMA
Ez is érdekelhet:
A 3008 azon kisebb, olcsóbb autók közé tartozott, amelyek átvették a Peugeot nagyautó-modellarchitektúráját.
Az „EMP2” néven ismert platform a Peugeot 5008 és a Peugeot 508 szedán, valamint a Citroën , a Vauxhall és a DS Automobiles nagyobb modelljei alatt is szolgált .
A platform használata lehetővé tette a Peugeot számára, hogy teljesen független felfüggesztést és összkerékhajtást (elektromos hátsó tengelyen keresztül) kínáljon az autó felsőbb kategóriás változataiban; de egyben kizárta a tisztán elektromos származékok lehetőségét is.
A turbófeltöltős belső égésű motorokat keresztben a motorháztető alá szerelték, a teljesítmény pedig az első tengelyhez jutott.
A motorválaszték széles volt, az 1,2 literes háromhengerestől az 1,6 literes négyhengeresekig; mind benzines, mind dízelmotor volt elérhető, 128-178 lóerő közötti teljesítménnyel.
A 3008-asok többsége első lengőkaros felfüggesztést és hátsó torziós gerendelyes elrendezést kombinált, de – részben azért, mert be tudtak építeni az összkerékhajtást – mindkét plug-in hibrid modell a hídvázat egy kifinomultabb, többlengőkaros rendszerre cserélte.
A Hybrid 225-ben a Peugeot 1,6 literes turbós benzinmotorját egy elektromos hajtásmotorral kombinálták az autó nyolcfokozatú automata sebességváltója elé, így akár 222 lóerő és 320 Nm nyomaték is juthatott az első kerekekhez.
A drágább Hybrid4 300-ban eközben az extra villanymotor közvetlenül a hátsó tengelyt hajtotta, így a „teljes rendszer” csúcsteljesítménye 296 lóerőre emelkedett.
Mindkét hibrid változat ugyanazt a lítium-ion meghajtó akkumulátort használta, amelynek bruttó kapacitása 13,2 kWh volt (10,4 kWh nettó/használható), és az autó hátsó ülései alatt helyezkedett el.