Súlyos incidens a vonaton!

A helyzet csak annak köszönhetően nem végződött tragédiával, hogy egy harmadik utas közbelépett, és ellökte a tá/adót a földön fekvő férfitól. Ez az idegen gyakorlatilag megmentette az ál/ozat életét. A bántalmazott férfi nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedett, de a hatóságok szerint ez pusztán a szerencsén múlt.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Honda Jazz mindig is kissé kívülállónak számított a kisautók világában. Soha nem próbált a klasszikus, élénk, könnyed városi autók szerepében tetszelegni – mint amilyen a Volkswagen Polo vagy a Skoda Fabia –, inkább egyfajta mini-egyterű benyomását kelti. Ez a különbözőség elsőre furcsának tűnhet, de hamar világossá válik, hogy a Honda ezzel nem hátrányt teremtett, hanem előnyt. A Jazz esetében a kiemelkedő praktikusság és a belső tér rugalmassága sokkal fontosabb szempont volt, mint a játékos vezethetőség. Persze ez nem mindenkinek tetszik – például a vezetőülés hosszanti állíthatósága nem ideális a magasabb sofőrök számára, és a combtámasz is lehetne valamivel hosszabb. Mindez azonban viszonylag szubjektív: valaki számára ezek kényelmetlenek, más meg úgy érzi magát benne, mintha egy kényelmes, puha fotelben ülne.

A belső kialakítás összességében korrekt, az anyaghasználat jó, és a króm részletek, valamint a fényes fekete felületek próbálnak némi életet vinni a kabinba – hogy úgy mondjuk, „jazzesítik” a hangulatot. Ugyanakkor továbbra is találkozhatunk kemény, karcolódós műanyagokkal, amelyek nem túl esztétikusak vagy kellemesek tapintásra, és ha csak a belső tér minősége alapján kellene választanunk, akkor valószínűleg a Polo-ra tennénk a voksunkat. A műszerfal logikus, jól átlátható, a sebességmérő melletti kis TFT kijelzőn pedig minden fontos menetadat megjelenik. Ez a kijelző a kormánykeréken elhelyezett gombokkal vezérelhető, amelyek a híváskezelés és a zenelejátszás irányítására is szolgálnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük