Viki még kitart: „Majd közösen csináIunk egy gyereket!”
Miközben a közönség tombol, Miló Viki továbbra is hisz a kapcsolatban. Az esküvő után boldogan beszélt a jövőről és a családalapításról, sőt viccesen meg is jegyezte: „Kár, hogy nincs gyereke, de majd közösen csináIunk egyet!”
A csók0n túl azonban nem jutottak – az ökölvívó szerint neki idő kell az intimitáshoz, amit férje megértéssel fogadott: „Előttünk az egész élet!” – mondta nyugodtan Attila.
Kérdés, hogy valóban így lesz-e, mert a nézők ítélete könyörtelen: ha a hangulat nem változik, Attila lehet az első, akit a nézők egyszerűen „kizárnak” a szerelemből.
VIA twice
Ez is érdekelhet:
A Peugeot az utóbbi időben jelentősen emelte a lécet, és az új fastback-crossover vezetőfülkéje a prémium kategóriás autók iránti törekvéseinek jelenlegi csúcspontját képviseli.
A művészien kontúrozott műszerfal felső szélét szépen elrendezett, karcsú szellőzőnyílások foglalják el, GT-specifikációjú autónk kardánalagútjának kidolgozása pedig olyan, amilyet egy felsőkategóriás német konyhai eszközön elvárnánk. A műszerfalon belüli kijelző meglepően meggyőző 3D-s hatást kelt, a háromrétegű vezérlőtömb – amely egy érintőképernyős kijelzőből, egy érintésérzékeny menüpanelből és egy sor fizikai billenőkapcsolóból áll – pedig érdekes és urbánus megközelítést mutat. Tetszik nekünk.
A tesztautónkban egy 600 fontos Focal hi-fi rendszer volt 10 hangszóróval és egy 690 W-os erősítővel. A specifikációknak nem kell semmit jelenteniük, de a hangzása valóban kiváló. A 408 ergonómiája is méltó a személyiségéhez. A magas ablakvonal és a homorú műszerfal amfiteátrumszerű hangulatot kölcsönöz az utastérnek, ami jellemző a kifejezetten erre a célra épített GT-kre. A többrétegű textúrájú első ülések szélesek és körülölelőek, számos elektromos beállítási lehetőséggel, valamint fűtési és masszázsfunkcióval rendelkeznek, ha a vezető- és utasülés csomagot választja.
A Peugeot hírhedt i-Cockpitjének bőrborítású kormánykerekének apró, de tekintélyes pereme is könnyedén fekszik a kézben, bár még a legalacsonyabb állásban is eltakarja a műszerfal alját. Kapcsolódó megjegyzés: a hátrafelé kilátás korlátozott, de ez az ára a meredeken lejtős hátsó szélvédőnek. Többnyire ez egy remek hely a kilométerek megtételére.
Prózaibb fordításban, a csomagtartó jó, akárcsak a lábtér a hátsó utasok számára. A 408 ebben a tekintetben felülmúlja a kiváló 508-ast, bár ha a csomagtér kérdése, az 508 SW 530 literes csomagtere kényelmesen felülmúlja a PHEV 408 modellek 471 literesét. A 408-as modellcsaládot még nem koronázta meg Peugeot Sport Engineered változat, ahogyan azt az 508-assal megtehetjük.
Ez azt jelenti, hogy még a leggyorsabb változat, a Hybrid 225 is mindössze 7,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Az itt tesztelt Hybrid 180 esetében ez 8,1 másodpercre csökken, a mi tesztidőnk pedig 8,2 másodperc alatt gyorsult 100 km/órára. Ez rendben van, de talán egy kicsit jellegtelen egy ilyen pikáns kinézetű autónál. A 7,3 másodperces 48-110 km/órás gyorsulás kickdownban szintén kellemes, de nem olyan mértékben, hogy akadályozza az előzést, ahogyan azt a belépő szintű, 128 lóerős háromhengeres Puretech modellnél tapasztaltuk.