A közösségi tartalomgyártók sem hagyták szó nélkül a történteket. Nemazasrác és Robidry keményen nekimentek a szerkesztőknek: szerintük a nézettség hajszolása nem lehet mentség arra, hogy valakit ennyire kiszolgáltatott helyzetben mutassanak. „Ha ez adásba kerülhetett, mi lehetett az, amit kivágtak?” – teszik fel a kérdést sokan.
A fiatalok már nem a tévét nézik – a TikTok, a YouTube és az Instagram ma sokkal tisztább terep a tehetségeknek. A Megasztár, ami valaha az álmok színpada volt, mára figyelmeztetéssé vált: a hírnév nem érhet annyit, hogy közben valakit megal/zzanak a kamerák előtt.
írja a Blikk
Ez is érdekelhet:
Vezetési stílusa is tökéletesen megfelel a célnak. Rengeteg erő áll rendelkezésre, hogy felpörgesd a levegőt, és a szokásos Eco, Comfort, Sport és Sport+ vezetési módok állnak rendelkezésre, amelyek a gázreakciót, a lengéscsillapítókat és a kormányerőt változtatják.
Azt is kiválaszthatod, hogy milyen 0-ról 100 km/órára gyorsulási időt szeretnél: 4,5, 5,9, 7,9, 9,9 vagy 12,9 másodperc. Ez egy elég figyelemre méltó funkció, ha belegondolsz, inkább játékszintekre hasonlít, mint hagyományos vezetési módokra, és érdekes módja annak, hogy eldöntsd, milyen autót szeretnél az EL6-oddal egy adott pillanatban.
Azonban nincsenek mind tökéletesen beállítva: a gázreakció túl éles 4,5 másodperces módban. Az EL6 azonban könnyen és simán vezethető a mérsékeltebb módokban.
Az adaptív regeneratív fékezés nagyon alacsony, alacsony és normál módok között váltható, és nem túl tolakodó, míg a fékpedál megfelelő visszajelzést ad, így könnyen modulálható, miközben a súrlódás és a regeneráció között vált.
Az EL6 akár 1200 kg-ot is képes vontatni, ami hasznos lehet könnyű utánfutó vagy lakókocsi esetén, és vannak speciális terepjáró és vontatási módok, de a Tesla Model Y és az Audi Q8 E-tron 1600 kg-ot, illetve 1800 kg-ot vontat. Nem lehet elhessegetni a tényt, hogy az EL6 meglehetősen nehéznek érződik. Érezni lehet ezt abban, ahogy szélesre tolja az utat, ha túl hirtelen vesszük be a kanyart, annak ellenére, hogy a négykerék-meghajtás segít abban, hogy a dolgok meglehetősen nyugodtnak és könnyen korrigálhatónak érződjenek.
Még ha minden főnöki szintű módban is van, az sem motivál lelkesedésre. Egyszerűen nincs meg a kormány és a pedálok tapinthatósága és visszajelzése ahhoz, hogy a vezető elköteleződjön.
Ennek ellenére az EL6 semleges, meglehetősen higgadt menete a legtöbbek számára több mint kielégítő lesz.
A rugózási kényelem egyáltalán nem rossz. Tesztautónk a standard 20 colos kerekeken gurult, és az adaptív felfüggesztés kisimította az útfelület legrosszabb egyenetlenségeit, városban érezhető, de nem túlzottan tolakodó a kopogás, nagyobb sebességnél pedig simábban reagált az ütődésekre.
Nem volt sok időnk kipróbálni az adaptív vezetési rendszereket, de a sávtartó asszisztens nem tűnt túlságosan tolakodónak, és a félautonóm adaptív sebességtartó automatikával töltött rövid idő alatt az autó simán lassult és viszonylag természetesen reagált, még akkor is, ha nem mindig érezte úgy, hogy megfelelően középen van a sávban.