Súlyos Tragédia történt a Házasság első látásra szereplőjével!

Sajnos hasonlóképpen járt Kármen is, mint Viki. „És magunkat hibáztatjuk folyamatosan, pedig nem mi vagyunk a hibásak. És ha bárki áld0za/tá válik, szóljon. Szóljon és kérjen segítséget, amint tud. Mert b0rz-almas ezekkel éveket együtt élni, és nem szólni róla. És feldolgozni ezeket nagyon nehéz és hosszadalmas lesz. Én ezzel éveket jártam pszichológushoz, és ezzel mindig foglalkozni kell.” – írta közösségi oldalán Kármen.

VIA IG

Ez is érdekelhet:

Egy évtizeddel vagy még régebben itt volt a mainstream autógyártóknak a legtöbb dolguk a befutott „prémium” riválisokkal szemben, és ma már nyilvánvaló, hogy itt akadt sikerük. A Peugeot 508 belső kialakítása összességében lenyűgöző.

A műanyagok kicsit jobban néznek ki, mint amilyennek érződnek, de ha eltávolítanánk az összes márkajelzést, kételkedünk benne, hogy első pillantásra meg tudnánk állapítani, hogy az utastér egy „prémium” márkától vagy egy feltörekvő, nagyszabású modelltől származik-e. Feltéve, hogy a Peugeot i-Cockpit elrendezése, amelyhez a modell ragaszkodik, nem árulta el ezt.
A mögötte álló gondolkodásmód a megszokott maradt. Van egy kicsi – meglehetősen szögletes – kormánykerék, erősen rásegített fogasléccel, és az ötlet az, hogy a kormány felett, nem pedig azon keresztül nézzük a műszereket. Ezek a műszerek ebben az esetben új generációs digitálisak, élesebb kijelzőfelbontással és valamivel tisztább, kevésbé mesterkélt kijelzési módokkal, mint a facelift előtti autóban. A fűtés és a szellőzés továbbra is magáról a képernyőről vezérelhető, ami kissé bosszantó; csak most már van egy egyszerű módja annak, hogy a TomTom navigációs térképét kibővítsük a teljes képernyő kitöltésére, így egy kicsit könnyebb követni. A navigációs rendszer megtartott egy-két bosszantó automatikus zoom furcsaságot, különösen azok számára, akik a „2D Észak Fel” megjelenítési módot részesítik előnyben; de elfogadhatóan használható, tiszta és részletes.

Az autó EU által kötelezővé tett sávtartó rendszere az infotainment menükben kapcsolható ki, nem pedig a saját gombjával; de ez elég egyszerűen megvalósítható a Peugeot által beépített okos használhatósági trükknek köszönhetően. Bármilyen módban is van a rendszer, három ujjas megnyomással visszatér a legfelső szintű menübe. Innen a sávtartó asszisztens kikapcsolása mindössze néhány gombnyomásra van (ahogy feltehetően ugyanez lesz az EU által előírt sebességkorlátozás-jelző hangjelzésével is, amelyet a Peugeot várhatóan 2024 közepétől fog beépíteni a modellekbe).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük