Lecsukták G.w.M-et! Bilincsbe vitték el!

Az RTL legújabb produkciója, a „Most Wanted – A hajsza”, nemcsak egy menekülős reality, hanem egy országos játék is, ahol a nézők nem pusztán figyelhetik az eseményeket – aktív részesei lehetnek a nyomozásnak. Október 26-tól mindenki tanúja lehet annak, ahogy a sztárok próbálnak eltűnni, miközben Balázs és csapata a nyomukban liheg. A hírességek sorsa a nézők kezében lesz: aki elbukik, az a Celeb Fegyházba kerül.
A műsor már most hatalmas figyelmet kapott – hiszen Magyarországon még soha nem volt ennyire éles, ennyire valóságosnak tűnő hajtóvadászat a képernyőn.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Az autó összes változata 10,0 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszert és digitális műszerfalat kap (alapértelmezetten 5,5 hüvelykes és a You felszereltségi szinten, 2025-től pedig 7,0 hüvelykes). Mindkettő meglehetősen letisztult, és testreszabhatod őket, hogy azt mutassák, amit hasznosnak találsz.

Az Apple CarPlay és az Android Auto egyaránt vezeték nélküli és jól integrált. A hangvezérlés következetesen jól működik, amikor navigációs úti célokat ad meg, a rendszer pedig intelligensen és élő forgalmi információkkal tervezi meg az útvonalakat.
A gyakorlatilag ugyanazzal a kezelőfelülettel rendelkező Peugeot modellektől eltérően az ë-C4 képernyői nincsenek tele klímavezérlőkkel, mivel ezekhez külön fizikai gombok és tekerőgombok tartoznak.

Ez a megosztott Stellantis kezelőfelület sosem a legpörgősebb, de a 2025-ös tesztautónk érintőképernyője különösen akadozó és nem reagáló volt – ez az egyik legrosszabb, amit mostanában tapasztaltunk. A korábbi tesztautóknál ez nem volt jellemző, így lehetséges, hogy az adott autó hibája volt a probléma. Az ë-C4-ben két pedál és egy kicsi, egyszerű sebességváltó található, plusz választható B mód is, amely nagyobb elindulási lassulást biztosít, de nem teszi lehetővé az egypedálos vezetést; alacsony sebességnél mindig van kúszás, és mindig van némi gázregeneráció. Nincsenek azonban az akkumulátor energia-visszanyerésének finomhangolására szolgáló vezérlők, és bár ez egyszerűvé teszi a vezetési élményt, vannak olyan helyzetek, amikor hiányoznak.

Az autó azonnal gyorsul a városban, és ahogy felgyorsul a sebességkorlátozásig, azonnal felpörög – ekkor a standard modellek 134 lóereje kezd gyengébbnek tűnni. Ennek ellenére egészen addig a pontig mindenhol tiszteletre méltó teljesítményt és kiváló vezethetőséget biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük