Egy ország tört össze!

TTOK-os hírek alapján Zoltán Erika idén már nem lép színpadra! Nem történt tragédia, nem vagyok beteg. – mondta Egyszerűen csak pihenni szeretne már idén! Számoltak be a rajongók!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Ugyanakkor bármelyik váltót is választjuk, egy dologgal muszáj számolni: az autó nagy tömege és magas súlypontja érezhetővé válik a kanyarokban. A lágy hangolású futómű tovább fokozza ezt az érzést, ugyanis jelentős oldaldőlést (ún. „body roll”-t) tapasztalhatunk a szűkebb íveken. Ennek azonban megvan a pozitív oldala is: az autó rendkívül kényelmesen fut, bármilyen útfelületen is közlekedünk – legyen szó kátyús városi utakról vagy hosszú, sima autópályaszakaszokról, az utazás mindig kellemes marad. A négykerék-meghajtásnak köszönhetően a tapadás is nagyon jó, így a Santa Fe stabil marad még csúszós vagy laza talajon is.

Annak ellenére, hogy nagy és erős autóról van szó, a Santa Fe fenntartási költségei meglepően barátiak. A dízelmotor több mint 5,5 liter/100 km (azaz több mint 40 mérföld/gallon) fogyasztásra képes, ami kiváló érték ebben a kategóriában. Emellett az alacsony szén-dioxid-kibocsátásnak köszönhetően az éves gépjárműadó sem száll el – a tulajdonos pénztárcája így hosszú távon is kímélve marad.

Az autó értéktartása (azaz az ún. „maradványértéke”) stabil, még ha nem is kiemelkedő a szegmensében. Azonban, ha egy jobban felszerelt, hétüléses változatot választunk, azzal tovább növelhetjük az autó későbbi eladási értékét. A felszereltség már az alapmodell esetében is bőséges – például 17 colos könnyűfém felnik és hat légzsák is szériafelszereltségként jár. Minden Santa Fe modellre vonatkozik az öt évig érvényes, kilométer-korlátozás nélküli garancia, ami jelentősen csökkenti a váratlan javítási költségek kockázatát. A Hyundai által ajánlott szervizdíjak pedig viszonylag alacsonyak, így a rendszeres karbantartás sem jelent komoly anyagi terhet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük