Budapesti hatalmas dráma!

Marco Rubio amerikai és Szergej Lavrov or/sz külügyminiszter gyökeresen eltérően értékelik, milyen feltételek mellett lehetne véget vetni a há/orú/ak. Rubio szerint Mo/zk/a továbbra is túl kemény feltételeket szab U/r/jn/val szemben, ezért nem támogatja, hogy Tr/mp és Pu/yin a közeljövőben személyesen találkozzanak. Mo/zk/a szerint még korai lenne a csúcs előkészítése.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Az alapfelszereltség részeként ötsebességes kézi váltóval érkezik, de opcióként elérhető négyfokozatú automata váltó is, valamint a négykerék-meghajtás. A benzinmotor képes 0-100 km/h sebességre gyorsulni 10,7 másodperc alatt, és a végsebessége 185 km/h (az automata változat 12,3 másodperc, a négykerék-meghajtású verzió pedig 11,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t).

A 2,0 literes DDIS dízelmotor kizárólag négykerék-meghajtással és hatfokozatú kézi váltóval érhető el. Ez a motor 134 lóerőt és 320 Nm nyomatékot teljesít, 0-100 km/h-ra való gyorsulás 11,2 másodperc, végsebessége pedig 180 km/h. Az üzemeltetési költségek szempontjából a 2,0 literes dízelmotor a legkedvezőbb, mivel átlagos üzemanyag-fogyasztása 5,3 liter/100 km (53,3 mpg), és CO2 kibocsátása 139 g/km, ami kedvező gépjárműadóval jár. A 1,6 literes benzinmotor a kézi váltóval 6,2 liter/100 km-es fogyasztást (45,6 mpg) és 141 g/km-es CO2 kibocsátást tud felmutatni. Ha az automata váltót választjuk, akkor a fogyasztás 7,0 liter/100 km (40 mpg) körüli értékre nő, és az emissziók is magasabbak lesznek, 155 g/km. A négykerék-meghajtású változat 6,5 liter/100 km-es fogyasztást (43,5 mpg) és 149 g/km-es CO2-kibocsátást produkál, ami egész jó eredménynek számít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük