Az eszem azt mondta, ezt az egészet abba kellene hagyni, és el kéne válnom, de a szívem azt mondta, hogy adjak még esélyt ennek a dolognak, és én sajnos vagyok olyan buta ember, hogy a szívemre hallgassak – tárulkozott ki. A szakítás viszont nem csak benne merült fel, Viki is hasonlóan gondolkozott. lyen rövid idő alatt sajnos én rádöbbentem arra, hogy az Attilának a személyisége nem az a személyiség, amibe bele tudnék szeretni. Én nem szeretném, hogy tovább bántsuk egymást, és mint férfi és nő, ezt a köztünk lévő kapcsolatot el szeretném engedni. – Mondta Attila, mire Viki visszavágott: Szerintem nagyon rossz irányba mentünk el, ahonnan már nincs visszaút – Mondta Viki.
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
Belülről is stílusos, és figyelemre méltóan gazdagon felszerelt. Kiváló 9,3 hüvelykes központi érintőképernyővel és személyre szabható hangulatvilágítással rendelkezik (bár a gyerekeket bosszantotta, hogy ez nem terjed ki hátra), ráadásul az automatizált rendszerek kiterjedtek és hatékonyak. Vannak automatikus lámpák, ablaktörlők, holttérfigyelő, klíma és sebességtartó automatika, közlekedési tábla-felismerő rendszer, sávtartó rendszer és hátsó keresztirányú forgalomfigyelő – amely az első ütközésérzékelőhöz hasonlóan kissé túlérzékeny. Valójában annyira jól felszerelt, hogy az opciók listája mindössze kilenc tételből áll, és az egyetlen, amit bárcsak kipipáltam volna, a 250 fontos téli csomag volt, amely fűthető üléseket és kormánykereket is tartalmaz.
A 250 fontos, helytakarékos pótkereket választottam, és ez a hibrid akkumulátorral együtt megfosztotta az autómat a TCe 140 padló alatti további 28 literes csomagtartójától: a csomagtartó mérete problémát jelenthet, ha olyan családról van szó, amelynek nehézséget okoz a könnyű csomagok szállítása. A magasra emelt perem és a ferde tetővonal miatt kisebbnek tűnik a hirdetett 480 liternél, és még lehajtott ülésekkel (ami maximum 1263 litert eredményez) is frusztrált, hogy nem volt elég hely a heti élelmiszerbank feltöltésére.
Az R16 a roncstelepen forogna ilyen praktikusság hiánya miatt, de az Arkana legalább követi ősét, és a Renault-t egy prémium szektorba repíti, ami új vonzerőt kölcsönöz a márkának: ez egy olyan autó, amely olyan módon vonzza az embereket és csodáló pillantásokat vált ki, ahogyan azt a márka kevés autója tette az elmúlt években. Az a feladata, hogy bevigye Önt a kereskedés ajtaján, és ebből a szempontból tökéletesen megfelel a céljának. Az Arkana kívülről lenyűgöző, és a belső tér is elfogadható, de a fogyasztása kiábrándító, különösen városban, és a motor minden útvonalon elég gyengének érződik, alig van lendülete. Meglehetősen megdöbbentett a kifinomultság hiánya, a rugózás sem jobb, mint az átlagos, ráadásul a hátrafelé néző kilátás katasztrofális.
