A kommentcunamit látva világossá vált: a nézők kiakadtak a pszichológus stílusán. Sokan azt írták, elfogadhatatlan, hogy egy szakember így beszéljen valakivel – különösen országos tévében. Mások még tovább mentek, és azt állították, úgy tűnt, mintha a pszichológus nem lett volna teljesen józan az adás alatt. „Mintha kicsit ittas lett volna” – írta valaki, míg mások szerint „valami nagyon nem volt rendben vele”. A hozzászólások között sorra jelentek meg a követelések: a nézők kirúgását akarják! Egyre többen gondolják úgy, hogy a szakember viselkedése méltatlan volt a műsorhoz – és napjai meg vannak számlálva a Házasság első látásra stábjában.
EGYETÉRTENÉL, HA MENESZTENÉK?
VIA Story
Ez is érdekelhet:
A rendszer képes aktívan frissíteni az útvonaltervezőt a forgalmi viszonyoktól függően, sőt, ha a következő tervezett megállónál minden pont foglalt, akkor egy másik töltőállomásra is átirányítja az utat. A térképek a vezető kijelzőjén is megtekinthetők, így a főképernyő szabadon marad más felhasználási módok számára.
Az infotainment rendszer többi részének funkcionalitása is kiváló, világos és egyszerű menüstruktúrával, nagy ikonokkal és gyors válaszidővel. A „kezdőképernyő” konfigurálható, hogy a kívánt információkat jelenítse meg, sőt, különböző témákkal is elérhető, köztük egy olyannal, amely a napszakhoz igazodik.
Az Apple CarPlay és az Android Auto a vezeték nélküli töltés mellett alapfelszereltségnek számít, de mostanra eljutottunk arra a pontra, ahol a beágyazott rendszer több mint elég jó ahhoz, hogy a tulajdonosoknak ne legyen szükségük ezekre a telefontükröző rendszerekre.
A légkondicionálót vagy egy érintésérzékeny vezérlőpanelen, vagy a kijelzőn keresztül lehet vezérelni, amely folyamatosan mutatja a beállításokat egy fix sávban. Ennek eredményeként az olyan beállítások, mint a hőmérséklet vagy a ventilátor sebességének módosítása, gyorsan elvégezhetők.
További kellemes újdonság a középkonzolon található előre és hátra gombok, amelyeken egy gyorsan és könnyen megtalálható némító és hangerőszabályzó gomb is található. Határozottan olyan érzést kelt, mintha egy olyan autót terveztek volna, amelyet a felhasználók autóhasználati szokásaira vonatkozó visszajelzések alapján terveztek, nem pedig olyanra, amely egy bizonyos módon való használatra kényszeríti a vezetőt. További bizonyítékok erre az egyszerű gyorsbillentyűk, mint például a személyre szabott ADAS vezetőtámogató rendszer beállításainak gyors kiválasztása mindössze két gombnyomással a kormánykeréken, valamint az a képesség, hogy mindkét képernyőt közvetlenül a kormányról lehet vezérelni.
