A szerelvény beért Hatvan állomásra. A férfi ekkor lek ö pte az egyenruhásokat, majd egyiküket a lábánál fogva megpróbálta lerántani a vonatról – ezt csak a másik két rendőr közbelépése akadályozta meg. A tomboló férfi ütött-vágott, addig, amíg a riadóztatott hevesi járőrök végül meg nem érkeztek. Onnantól már nem volt kérdés: bilincs. Az ügyészség őrizetbe vette, és 72 órán belül bíróság elé állította. A Hatvani Járásbíróság 2 év börtönt szabott ki – 4 év próbaidőre felfüggesztve, pártfogó felügyelettel.
És a döbbenetes végkifejlet? Az ítélet még NEM jogerős!
VIA szon
Ez is érdekelhet:
Bár léteznek takarékosabb családi ferdehátúak is a piacon, a C4 Cactus ennek ellenére egy meglehetősen hatékony autó. Nem meglepő módon az autó legtakarékosabb motorja az 1,5 literes, 99 lóerős dízel, amely a Citroën szerint akár 4,4 l/100 km-es fogyasztással és mindössze 119 g/km CO2-kibocsátással is rendelkezik.
Bár üzemanyag-fogyasztásban nem éri fel a dízelével, az 1,2 literes, 108 lóerős benzinmotor is jó üzemanyag-fogyasztást produkál – akár 51,5 mpg-t és mindössze 131 g/km-es károsanyag-kibocsátást a hivatalos adatok szerint. Minden C4 Cactus modell 50 literes üzemanyagtartállyal rendelkezik, és a hivatalos fogyasztási adatok alapján minden modell több mint 960 kilométert tud megtenni teli tankkal.
A Citroën azt állítja, hogy a C4 Cactus üzemeltetése körülbelül 20 százalékkal olcsóbb lesz, mint egy hagyományos családi ferdehátúé. Elsősorban az üzemanyag-fogyasztásról beszélnek, de az Airbump panelek potenciálisan pénzt takaríthatnak meg a kisebb karcolások és egyenetlenségek javításán, miközben az alacsony súly nemcsak a benzinkutaknál segít, hanem hosszú távon valószínűleg alacsonyabb számlákat is eredményez az olyan fogyóeszközökért, mint a gumiabroncsok és a fékbetétek.
A C4 Cactus vásárlói számára elérhetőbbé tétele érdekében a Citroën számos all-inclusive vásárlási csomagot kínál. Ezek egyetlen havi összegben tartalmazzák a finanszírozási törlesztőrészletet, a biztosítást és a szervizköltségeket. A korlátozott felszereltségi és motorválaszték miatt a C4 Cactus nem szerepel a biztosítási csoportok széles skáláján. A legolcsóbb modell a 14-es csoportba tartozik, míg a legmagasabb felszereltségű modell a valamivel magasabb, 16-os biztosítási csoportba.
A Citroën nem rendelkezik kiemelkedő értékcsökkenési mutatókkal, és ne számítsunk arra, hogy a C4 Cactus is meg fogja követni ezt a trendet – legalábbis nem sokkal. Míg egy standard C4 ferdehátú akár 70 százalékot is veszíthet értékéből három év alatt, a Cactus valószínűleg az új árának kétharmadát elveszíti, a motor és a felszereltségi szint pedig ezt csak kis mértékben javítja vagy rontja.
