Kármen végleg otthagyta a Házasság első látását!

Nem fenyegetőzött – megtette! Kármen könnyek között, mégis hajthatatlanul jelentette ki: „Vége, elköltözöm!” Összepakolta a holmiját, és végleg otthagyta Danit és a műsort. „Azzal segítesz, ha eltűnsz és befogod a szádat” – vágta oda távozás előtt. Dani csak állt összetörve, és annyit mondott: „Ez nem kapcsolat, hanem egy érzelmi aknamező.” A nézők pedig döbbenten figyelték, ahogy Kármen kilép az ajtón – jegygyűrű nélkül, remény nélkül, és mindenki számára világossá téve: tisztán, keményen, visszavonhatatlanul – Kármen végleg otthagyta a Házasság első látását?

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Teszteltük az erősebb, 250 lóerős dízelmodellt, és bár nem tűnik meglepően gyorsnak, egy ilyen terjedelmes SUV- hoz képest tiszteletre méltó tempót ér el . A motor hangja is meglepően élvezetes a folyamat során.
Családi SUV- ként a CX-60 tisztességes sebességváltást kínál, különösen plug-in hibrid formájában. A PHEV 5,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége pedig 200 km/óra, míg a 250 lóerős dízelváltozatnak 7,4 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órás sebességet. A CX-60 kínálatában a leglassabb sprinter a 197 lóerős dízel, amely 8,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.
Üzemanyag-fogyasztás, CO2-kibocsátás és üzemeltetési költségek
A CX-60-hoz két nagyon különböző motor közül választhatnak a vásárlók – egy 2,5 literes benzinmotoros plug-in hibrid és egy 3,3 literes dízelmotor mild- hibrid technológiával. Míg a PHEV jobban illik az egyre inkább elektromosodó piacra, a nagy olajégető talán inkább furcsaság.

A 197 lóerős dízelmotor lenyűgöző 56,5 mpg fogyasztást produkál a WLTP vegyes cikluson, míg az erősebb 250 lóerős változat 53,3 mpg-t. A 129-139 g/km közötti CO2-kibocsátás azonban nem annyira figyelemre méltó, és nem lesz igazán érdekes a céges autósok számára.
A Mazda azt állítja, hogy a plug-in hibrid CX-60 akár 63 kilométert is megtehet tisztán akkumulátorral, azonban a CX-60 PHEV hosszú távú tesztautójával közelebb kerültünk a 56 kilométeres hatótávolsághoz . Hasonlóképpen, a japán autógyártó azt állítja, hogy első plug-in hibridje akár 110,8 l/100 km-es fogyasztással is felveheti a versenyt, azonban a CX-60 PHEV átlagos üzemanyag-fogyasztása 40-50 l/100

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük