Óriási csalás a Megasztárban!

A háttérben döbbenetes fordulat derült ki: valaki ugyanis 2 millió forint értékben szavazott Attilára! A közönség felhördült, a rajongók ujjongtak, a kritikusok pedig csak dühöngtek: lehet, hogy pénzzel tartják versenyben a fiút? Attila meghatódva mondta: „Testvérem, rám írták, hogy 2 millióért szavaznak rám… szeretnek minket Borsodban!” A hat testvér legidősebbjeként rendőrnek tanuló fiú nem akar elszállni – de most az egész ország róla beszél. A 40 milliós fődíjról pedig már nagy álmai vannak: „Kiszabadulnánk a faluból, új életet kezdenénk…” – mondta. A kérdés csak az: meddig bírja a nyomást ez a borsodi fiú, és meddig tartható fenn a Megasztár legmegosztóbb sikersztorija? ESETLEG BÜNTETÉS LESZ A VÉGE?

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A Lexus RX korai alkalmazója volt a hibrid technológia alkalmazásának, és a zászlóshajó SUV minden változata elektromos. A kínálat az RX 350h-val kezdődik, amely a Lexus és a Toyota kipróbált és bevált „öntöltő” hibrid technológiáját használja, egy 2,5 literes, négyhengeres benzinmotorral a motorháztető alatt. A Lexus szerint ez a verzió akár 44,8 mpg-os fogyasztást is elérhet, CO2-kibocsátása pedig 143-149 g/km – mindkettő jelentős javulás az előző generációs RX 450h- hoz képest .

Aztán ott van a Lexus RX 500h, egy „teljesítmény hibrid”, amely 366 lóerőt ad le a 2,4 literes turbófeltöltős motorjából és egy a hátsó tengelyre szerelt 107 lóerős villanymotorból. Nem meglepő módon ez a legszívósabb RX a piacon, amely akár 35,3 mpg fogyasztással és 182-189 g/km CO2-kibocsátással is képes. Bár a tesztvezetésünk zajosabb volt, mint amire egy átlagos tulajdonos vállalkozik, úgy gondoljuk, hogy a legtöbb RX 500h-vezetőnek nehézséget okozna a harmincas mpg-érték elérése. De ha valóban csökkenteni szeretné az üzemeltetési költségeket, akkor a plug-in hibrid RX 450h+ a megfelelő választás. Ez a verzió egy 2,5 literes, négyhengeres benzinmotorral és egy, a padló alatt elhelyezett 18,1 kWh-s akkumulátorról működő villanymotorral rendelkezik. Az RX 450h+ CO2-kibocsátása 25-26 g/km, míg a Lexus azt állítja, hogy az első plug-in RX akár 256,7 mpg-t is fogyaszthat, bár kételkedünk benne, hogy sok tulajdonos még mindig közelíti ezt az értéket nap mint nap – ahogy az sok plug-in hibrid esetében is történik. A természetbeni juttatási (BiK) kulcsok szintén a plug-in hibrid 450h+ modellt részesítik előnyben, mivel 8 százalékos BiK minősítést kap, szemben az öntöltő modellek 33-37 százalékos értékével. Ez azt jelenti, hogy a magas adókulcsú adófizetőknek legalább 2077 font éves díjat kell fizetniük egy RX 450h+ üzemeltetéséért, szemben az olcsóbb, de kevésbé hatékony alap RX 350h 7877 fontjával vagy a csúcsmodell RX 500h közel 11 000 fontjával.

Ahogy az egy nagyméretű luxus SUV esetében várható , a Lexus RX termékcsalád biztosítási minősítése meglehetősen magas. A belépő szintű RX 350h a 42-es vagy 43-as biztosítási csoportba tartozik, attól függően, hogy melyik felszereltségi szintet választjuk. Ugyanez a helyzet a plug-in hibrid RX 450h+ esetében is, amely a 44-es vagy 45-ös csoportba tartozik, míg az RX 500h (kizárólag F Sport specifikációban kapható) a 46-os biztosítási csoportba tartozik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük