Kiderült mit tett Peti Annával!

A pszichológusok már külön szobába ültették őket – de hiába. Nem volt több kérdés, és már válasz sem. Anna és Peti higgadtan, de szinte fagyos csendben jelentették ki: vége. Elválnak.
Anna ekkor férje szemébe nézett, és minden eddiginél keményebb szavakat mondott ki:
„Igazából semmi keresnivalónk egymás mellett. Aki így bánik egy nővel, mint te… erre egyszerűen nincs mit mondani.”
A miniinterjúban hozzátette: „Én a műsor után is tükörbe tudok nézni. Petinek viszont a saját lelkiismeretével kell elszámolnia.”
Majd jött a végső döfés:
„Én tényleg hittem ebben az egészben… neki meg csak egy műsor volt az egész.”
És most mindenki ugyanarra kíváncsi: mi az az árulás, amit Peti elkövetett Anna ellen – és amit soha nem bocsát meg?

VIA TV2

Ez is érdekelhet:

A 3,0 literes V6-os dízelmotoros D300 296 lóerős, így bőven képes megbirkózni a Range Rover több mint kéttonnás tömegével. 0-ról 100 km/órára teljesen elfogadható 7,4 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 200 km/óra. A D350-es verzióra váltva 0,3 másodperccel lerövidül a sprintidő, miközben a végsebesség 225 km/órára nő.

Azoknak, akik a benzinmotor felé hajlanak, ott van a 394 lóerős P400, amely lenyűgöző 6,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. De ha egy zöldes árnyalatú Range Rovert szeretnél, a plug-in hibrid P400e modell a leghatékonyabb a kínálatban. Egy négyhengeres, 2,0 literes motort egy villanymotorral kombinálva 398 lóerős teljesítményt és 640 Nm nyomatékot ad le, az akkumulátor pedig akár 40 kilométert is lehetővé tesz nulla károsanyag-kibocsátással teljes feltöltéssel. Ez az autó azoknak a legmegfelelőbb, akik többnyire városban vezetnek, ahol az idő nagy részében elektromos hajtással közlekedhetnek. Hosszabb utakon azonban kevésbé lenyűgöző, mivel a benzinmotor durva és harsány, és nagyon ellentmond az autó egyébként kifinomult jellegének. Az 5,0 literes, kompresszoros V8-as motor egy epikus erőforrás, de rendkívül szegényes az üzemanyag-fogyasztásában. „Kevésbé takarékos” P525 formájában 518 lóerőt ad le 6000-es fordulatszámon és 625 Nm-t 2500-as fordulatszámon. Az SVAutobiography Dynamic SWB és SVAutobiography LWB modellekben azonban ezek a számok 557 lóerőre duzzadnak 6000-es fordulatszámon és 700 Nm-re 3500-as fordulatszámon, ami megegyezik a Range Rover Sport SVR adataival.

A Land Rover azonos 0-ról 100 km/órára gyorsulási időt és végsebességet állít fel mindkét kompresszoros V8-as motor esetében, ezek az értékek 5,4 másodperc és 250 km/óra, ami lenyűgöző fordulat egy ekkora autótól, bár a Bentley Bentayga még ennél is gyorsabb. A Range Rover egy nagy, nehéz autó, és még a legkisebb 3,0 literes V6-os dízellel is szomjas. A Land Rover azonban jelentős erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy a legújabb modell lényegesen tisztább és hatékonyabb legyen elődjénél – egy olyan autónál, amely rossz üzemanyag-fogyasztásáról volt ismert.
A jelentős súlycsökkentésnek köszönhetően a 296 lóerős, 3,0 literes dízelmotor hivatalosan 8,3 l/100 km vegyes fogyasztással (a legfrissebb WLTP teszt alapján mérve) és 228 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik, ami nem rossz érték egy kéttonnás luxus SUV esetében.
Papíron a kínálat leggazdaságosabb modellje a plug-in hibrid P400e. Akkumulátoros villanymotorjának köszönhetően állítólag akár 40 kilométert is képes megtenni tisztán elektromos hajtással. De a városi forgalomban maradni és rendszeresen tölteni kell az akkumulátort, ha bármilyen reményt akarunk tartani arra, hogy megközelítsük az autó által ígért 82,3 mpg üzemanyag-fogyasztást. A CO2-kibocsátás 77 g/km.
A skála másik végén, ha a leggyorsabb és legszívósabb Range Rovert keresed, választhatod az 557 lóerős, kompresszoros SVAutobiography Dynamic modellt. Ez a Range Rover Sport SVR motorját használja, és csupán 18,6 mpg-t fogyaszt, CO2-kibocsátása pedig 342 g/km.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük