A kérdés napok óta izzítja az internetet: vajon meddig marad együtt a viharos kettős?
A járókelők szerint Erika olyan keményen odaszólt Attilának, hogy az „mintha szakítás lett volna”. Mások azt állítják, a mester elég erélyesen tette helyre a fiút ahhoz, hogy bárki azt higgye: Erika végül elküldte őt.
A valóság viszont ennél csavarosabb: bár a jelenet valóban s0kk0ló volt, a „kirúgás” még egyenlőre nem végleges!
VIA ripost
Ez is érdekelhet:
De ahogy elhelyezkedem – a vezetőülésben, ami több tesztelőnk számára túl magasnak és túl közelinek bizonyult a műszerfalhoz –, arra jutottam, hogy nem is olyan rossz a helyzet. A konstrukció és az anyagok minősége rendben van, bár a zöld-zöld kijelzők kissé fáradtnak és pixelesnek tűnnek. A dolgok elég sokat fejlődtek itt. A sebességváltás ennek ellenére elég pozitív, és az összes pedálnyomás progresszív és természetes. A kormányzás is könnyű, és a 9-3-assal ebből a szempontból könnyű kijönni – egészen svéd. Míg egyes német autógyártók szeretik, ha érezni lehet a kezelőszervek mögött rejlő mérnöki munkát és súlyt, és nehézkessé teszik azokat, a 9-3-as nagyon könnyedén gördül.
Kevésbé pihentető a turbólyuk és a magas áttétel. Ez legalább azt jelenti, hogy a 9-3-as egészen dicséretes, 119 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik , ami vonzó vonzerővel bír a 130-140 g/km-es kategóriában szereplő versenytársak mellett. De 2000-es fordulatszám alatt a 9-3-as motorja nem reagál, és mivel bőségesen van beállítva a jó utazófogyasztás és az alacsony zajszint érdekében, gyakran azon kapjuk magunkat, hogy alacsonyabb fokozatba kapcsolunk, mint szeretnénk. Még autópályán is azt tapasztaltam, hogy ötödikbe kapcsolok, ha a forgalom egyáltalán lelassult. A körforgalomból való kijáratoknál tipikusan második fokozatba kell kapcsolni. Ennek ellenére a 9-3-as vezetése nem kellemetlen . A könnyűfém keréktárcsák stílusosak, és a gumiabroncsok 45-ös profilt viselnek, ami manapság szinte nagylelkűnek számít, így a városi vezetési élmény kényelmes.
Az autópályán való menettulajdonságok és a stabilitás is jó, a szélzaj alacsony, míg a kormányzás könnyű, de megnyugtató marad egyenesben.
Ez a rugalmasság azt jelenti, hogy a 9-3-as, a SportWagon cím ellenére , nem fog túl sok más kombi mellett haladni. Nem különösebben vonzó a kormányzása, így nem sokat lehet nyerni a lelkes vezetéssel. De tudod mit? Szerintem ez rendben van.
