Vasárnap sem hoz igazi enyhülést: sokfelé mínusz 6 fokig zuhanhat a hőmérséklet, és az éjszakai latyak pillanatok alatt fagyhat vissza jégtáblává. Az északi területeken reggel még havazhat is, míg nyugatabbra talán kisüt a nap – de ez csak illúzió, a hideg ugyanis marad.
Közben országos figyelmeztetések léptek életbe: a Bakonyban és az Északi-középhegységben akár 10–15 centi hó is összejöhet, síkvidéken is többcentis hótakaró alakulhat ki. A járművek menetstabilitása zuhan, a látási viszonyok romlanak, a hófúvás veszélye pedig kifejezetten magas a külterületeken.
A katasztrófavédelem egyértelmű üzenetet adott ki: a következő órákban bárhol és bármikor kialakulhat az az ónos eső, amely pillanatok alatt járhatatlanná teheti az utakat.
VIA tudasfaja
Ez is érdekelhet:
Aki a C3-tól éjjel-nappali átalakulást vár a Citroën DS3 utasterében, valószínűleg enyhe csalódást fog érezni . Igaz, a szabadabb opciók listája lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a műszerfal és a sebességváltó gomb színeivel játszadozzanak, és a szokásosnál több üléskárpit közül lehet választani. A vezetőülésből azonban a kilátás továbbra is figyelemre méltóan hasonló ahhoz, amit a C3-ban találunk .
Ez nem megbocsáthatatlan bűn, mert az ötajtós műszerfala már most is az egyik legvonzóbb a kategóriában. De ettől még nehezebb feljebb lépni. A költségvetés kétségtelenül nem terjedt ki a műszerfal aljának felsőbb kategóriás műanyagjaira; az aux-in és a 12 V-os csatlakozókat olcsó fekete műanyag fedelek takarják, a kesztyűtartó pedig vékonynak érződik. A Mininek lehetnek hasonló hibái , de sokkal jobban elrejti őket. A DS3 Racing belülről jelentősen eltér a standard autótól. A karbonszálas elemek és a karosszéria színére festett műanyagok kétségtelenül vonzóbbá teszik a belső teret, de ez természetesen az árban is tükröződik.
A vezetési pozíció kissé eltolt, de összességében kevés problémánk akadt az első utastérbe való beilleszkedéssel. Az ülések azonban inkább a kényelemre, mint az oldaltartásra helyezik a hangsúlyt.
Hátul a DS3 nagyobb mérete a Minihez képest hasznos előnyt jelent a térd- és lábtér tekintetében. Ezt tovább növelheti, ha az első utas kihasználja a mélyen kagylós kesztyűtartó által felszabaduló helyet az ülés előretolásához.
De a hátsó ülések összminősége így is ront a helyzeten, ezúttal az alacsony tetővonal miatt. Bárki, aki 183 cm-nél magasabb, szűkösnek találja a hátsó üléseket. A csomagtartó legalább 285 literes, jóval nagyobb, mint egy Minié .
A DS3 kabrió utastere alig változott a ferdehátú modelléhez képest . Mivel az autó tetőszerkezetének nagy része érintetlen maradt, beleértve a fő íveket is, a karosszéria merevsége nem szenved túlságosan, és a tetővel együtt is kifinomult. A vászontető egy gombnyomással gyorsan és csendesen hajtható vissza három pozícióba.
