Korlátozzák a nyugdíjasok utazását!

A BKK azzal nyugtatja az utasokat, hogy a változtatások „a hosszú távú egyensúly” érdekében történtek. A valóság azonban az, hogy az idősek körében hatalmas a tanácstalanság, és sokan érzik úgy: nem megkönnyítik, hanem megnehezítik az életüket. A bérletigazolvány ugyan 10 évig érvényes, de a rendszer kiszámíthatatlan, és senki nem tudja, mikor jön a következő fordulat.
Mert a legnagyobb csavar csak most derült ki:
információk szerint ez csupán az átalakítás első üteme.
A szakértők arra figyelmeztetnek, hogy újabb módosítások jönnek, amelyek ismét az időseket érinthetik legérzékenyebben.
Egy korszak lezárult – és egy sokkal bizonytalanabb kezdődött el. Az időseknek nem maradt más választásuk, mint megpróbálni lépést tartani… miközben senki nem tudja, hol áll meg a szigorítás.

VIA blikkruzs

Ez is érdekelhet:

A Toyota egyik prioritása az Avensis esetében az volt, hogy fokozza az autó európai megjelenését és érzetét, mivel az autó hagyományosan japán hangulatot árasztott, annak ellenére, hogy részben Európában tervezték, fejlesztették és teljes egészében ott gyártották.
A program főmérnöke, Takashi Yamamoto, 4800 kilométert vezetett Európában, hogy megismerje az itteni kultúrát, miközben 35 európai mérnököt küldtek Japánba, hogy onnan befolyásolják a tervezést. Az eredmény? Hmm. Az Avensis megjelenésében és érzetében is európaibb volt, mint korábban, de ha valaki – kívül-belül – azt a fajta eleganciát keresi, amely olyan autókban, mint a Vauxhall Insignia , vagy akár a kompakt felsőkategóriás autókban is megmutatkozik, amilyenné a legtöbb D-szegmensű autó vágyik, akkor az Avensis nem sokra megy . Azt mondani, hogy egyedibb, mint a kimenő modell, olyan, mintha azt mondanánk, hogy a tej finomabb, mint a víz.

A Toyotának van egy „Integrált Alkatrész-Architektúra” nevű dizájnszlogenje, amely alatt egy olyan komponenst – például a motorháztető kagylóhéj alakú zárszerkezetét – hangsúlyoznak, amelyről úgy gondolják, hogy hozzájárul az autó összképéhez.
A motorháztető elülső éle például alacsony és sima. Gyorsan illeszkedik az A-oszlopokba, és a Toyota szerint ez az egyik oka annak, hogy a szedán légellenállási együtthatója mindössze 0,28 (a kombi esetében 0,29). A motorháztető alacsony eleje ellenére a hűtőrács és a lökhárító mögött benyomható hely található, amely segíti a gyalogosok ütközésvédelmét.
A motorháztető kagylóhéj alakú vonalához hasonlóan a hátsó lökhárítót is egy karaktervonal övezi, amely egészen a hátsó lámpákig fut, kiemelve az alkatrészeket, és vizuálisan összekapcsolva azokat a karosszériával.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük