A környezetében dolgozók tisztában vannak vele, hogy András mennyire rajong legkisebb lányáért, Belláért – és milyen mélyen megviselte, hogy harmadik családja is széthullott. Bár munkába menekül, és látszólag remekel, a szakemberek szerint a viselkedése klasszikus jele a feldolgozatlan traumának.
Egy neve elhallgatását kérő szakértő úgy fogalmazott:
„A hirtelen, oda nem illő érzelmi kitörések, a túlzó dicséretek és a zavarodott fókuszváltások gyakori következményei a tartós lelki megterhelésnek. Stohl ezekből többet is mutatott azon az estén.”
A show-ban látott furcsa megjegyzések, a váratlan üzenet Bella felé, az érzelmi hullámzás mind arra utalnak, hogy Stohl András még mindig nem heverte ki a magánéleti drámáit, bármennyire is próbálja titkolni.
A szakértők szerint tehát nem hóbort, nem véletlen…
hanem egyértelműen a múltból hozott traumák törtek a felszínre.
VIA blikkruzs
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Santa Fe motorja és automata sebességváltója jól harmonizál egymással. A motor 130 Nm nyomatéka két tonnás családi SUV-ot lendületesen hajt, bár ez igaz akkor is, ha a hatfokozatú manuális vagy a nyomatékváltós automata sebességváltót választjuk.
Álló helyzetből való elinduláskor nem kell nagyon nyomni a jobb oldali gázpedált ahhoz, hogy a hétszemélyes autó tömege mozgásba lendüljön; adjunk körülbelül fél gázt, várjunk egy-két másodpercet, és máris egészséges adag lendületet adunk a kerekeknek. A nyomatékváltó „doboza” teljes mértékben igazolja a kiválasztását az Egyesült Királyságban eladott modellek mintegy 70 százalékában. Eleinte kicsit csúszkál, de kiszámítható módon, és csak akkor, ha hasznos, majd úgy tűnik, hogy a főtengelytől az útig minden egyes darab hajtóerőt lead. Ráadásul ritkán kér hosszabb szünetet, mint amennyit hajlandó vagy megengedni neki.
A hatfokozatú manuális váltó mechanikailag robusztusnak, könnyűnek és könnyen használhatónak érződik, és a költségvetésükkel rendelkező autósok számára lesz a legkedveltebb választás, mivel az üzemeltetési költségek jelentősen alacsonyabbak.
A nyomatékos karakter meglepően könnyeddé teszi a Santa Fe vezetését egy ekkora autóhoz képest – ez az egyik oka annak, hogy ilyen kellemes autó. Vezetése nem vonzóbb vagy sportosabb az előző modellnél, de ezt mindenképpen ünnepelnénk. Csendesen hatékony, de ami még fontosabb, jól nevelt, nem feltűnő és könnyen vezethető – pontosan ez az a fajta temperamentum, amire egy családi autóban vágyunk.
A motor a kategóriájában legjobban szigetelt, a szél- és az útzaj pedig alacsony.
Azok, akik vontatót vezetnek, értékelni fogják, ahogy ez az autó lassít, kihasználva a sebességváltó kis csúszását. Az automata opció csökkenti az autó fékezett vontatási kapacitását (manuális váltóval 2,5 tonna, automatával csak 2,0), de ez a legtöbb ember számára nem annyira fontos.
Csúszós körülmények között a 4×4-es rendszer zökkenőmentesen váltja a meghajtást. Egyik tengelyen sem észlelhető túlzott megcsúszás, amíg a helyzet valóban nagyon nehézzé nem válik. Annyira jó, hogy a középső differenciálmű reteszelése látszólag alig javítja az autó sárban és homokban való haladási képességét.
