Ahogy közeledik a döntő hétvége, egyre nyilvánvalóbb: a nézők olyan haraggal tekintenek Herceg Erikára, amire korábban még nem volt példa. Többen már azt írják, hogy ha Attila nyerne, azzal a Megasztár örökre elásná magát.
Persze akadnak olyanok is, akik szerint Csongor saját magát sodorta bajba, amikor visszaszólt a mestereknek, ám ez a vélemény most szinte elveszik a dühtől izzó kommenttengerben.
A feszültség a tetőfokára hág: a döntőbe végül Ádám Attila, P.Y.F.U, Kedl Olívia és Lengyel Johanna jutott, de a közönség egy része már nem is a versenyzőket figyeli – csak azt, vajon a csatorna meghozza-e azt a döntést, amelyet ezrek követelnek napok óta.
A nézők szerint ugyanis csak egy megoldás maradt: HERCEG ERIKA MENJEN.
VIA contextus
Ez is érdekelhet:
A funkcionalitás azonban az utastér többi részében nem követi annyira sikeresen a formát. Minél több időt töltünk a Toyota Aurisszal , annál érthetetlenebbnek tűnik a kvázi egyterű formája és a belső kárpitozás.
Vegyük például a drámai kinézetű konzolt, amely a kéziféket és a sebességváltó kart tartalmazza. Tagadhatatlan, hogy érdekes fókuszpontként szolgál, de végső soron alatta a hely haszontalan, a középső kartámaszban lévő kis tárolórekeszek pedig egyszerűen különösek.
Az egyikben egy hatalmas, kivehető hamutartó található; a többi olyan kicsi, hogy gyakorlatilag haszontalanok. Ami a mindennapi élet kellékeinek tárolására szolgáló helyeket illeti, az Auris messze elmarad a kategóriaátlagtól, és ami döntő fontosságú, messze elmarad az egyterűekre jellemző formanyelv által támasztott elvárásoktól.
Tágas az utastér; rengeteg fej- és válltérrel négy felnőtt számára, és a hátsó ülés közepére préselt személynek sem kell aprólékosnak lennie. A csomagtartó feltüntetett térfogata 354 liter, és a Toyota külön említést tesz az alacsony raktérmagasságról, de mi valójában elég magasnak gondoltuk. A kardánalagút hiánya azt jelenti, hogy három felnőtt is elfér hátul viszonylag kényelmesen.
A legnagyobb negatív kritika azonban a vezetőülést illeti, amely az elmúlt évek egyik leglaposabb és legkevésbé tartó ülése. Ha Miss Daisy tempójánál gyorsabban vezetsz, kapaszkodnod kell a kormányba, nehogy kiess belőle. A Toyota Auris négyféle hajtáslánca (két benzines, egy dízel és egy hibrid) közül csak egy kínál 1,6 liternél nagyobb lökettérfogatot. A kínálatot a Toyota sokoldalú 1,33 literes benzinmotorja nyitja. 100 lóerős és 50 Nm nyomatékú, így bár menet közben elfogadható teljesítményt nyújt, elinduláskor lélegzetelállító és rekedtes érzetet kelthet. A kényelmes, 13,1 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulás és a 170 km/órás végsebesség azt jelenti, hogy ez a legalkalmasabb a városi közlekedésre.
