Zoltán utolsó üzenete

A megtört édesanya végül úgy döntött, megmutatja fia utolsó üzenetét a világnak.
Az üzenet lényege egyetlen mondat volt: bocsánatot kért mindenkitől.
Melinda pedig azóta is érzi: ezúttal valóban komolyan kellett volna venni a kétségbeesett szavakat.
Most már nemcsak gyászol, hanem harcolni akar. Mindent megtesz, hogy a helyi hálózatot felelősségre vonják:
„Tönkretették az életünket! Zoltánnak élnie kellene! Más családokat nem taszíthatnak ugyanebbe a pokolba!” – mondta.

VIA Borsonline

Ez is érdekelhet:

Az SVR utasterének alapvető architektúrája nem különbözik a többi F-Pace-étől, és a standard modell 2016-os bevezetéséig nyúlik vissza. Ez azonban nem kell, hogy különösebben aggodalomra adjon okot. A magas, széles ablakpárkányokkal együtt a megemelt kardánalagút a vártnál megnyugtatóbb, szedánszerű hangulatot kölcsönöz az autónak, mégis a szélvédőn nyíló kilátás olyan tágasnak érződik, amilyet egy alacsonyabban elhelyezett autó soha nem remélhetne. Alapvetően ez egy nagyszerű környezet a transzkontinentális utazásokhoz.

Ha van egy új elem, amit egyszerűen nem hagyhatsz ki, az a vastagon párnázott és steppelt kagylóülések, amelyek alapfelszereltségként járnak, és az SVR-nek igazi szuperautó-hűhadtságot kölcsönöznek, amikor kinyitod az ajtót. Becsúszva azt tapasztalod, hogy a csípőpont jóval magasabban van, mint egy Stelvio Quadrifoglioban és sok más szuper-SUV-ban, de maguk az ülések olyan jól tapadnak, hogy soha nem érzed magad feleslegesen ülő helyzetben. Egyes tesztelők úgy találták, hogy az integrált fejtámlák túl alacsonyan vannak elhelyezve és túl előre nyúlnak ahhoz, hogy ideális kényelmet biztosítsanak, de az ülések tartása, a pedálok elhelyezésével és az elektromos kormányoszlop jó állíthatóságával együtt mindenki számára tetszett. Kevés, összehasonlíthatatlanul nagy SUV vezet ilyen azonnal természetesnek a volán mögül – és biztosan nem olyan, amelynek orrában egy ijesztően nagy lökettérfogatú V8-as motor található. Eközben a hátsó fej- és lábtér megegyezik az olcsóbb F-Pace modellekével, és ezért olyan nagy, hogy a felnőtteknek ne legyenek aggályaik amiatt, hogy jelentős távolságokat kell megtenniük hátsó ülésen utasként. A 650 literes csomagtartó a Stelvio és a Porsche Cayenne csomagtartója között helyezkedik el . Az anyagminőség is e két modell színvonala között helyezkedik el. Eközben feltűnő, hogy a Jaguar úgy döntött, hogy nem szereli be az új, dupla képernyős Touch Pro Duo infotainment rendszerét a zászlóshajó F-Pace-be, hanem megtart egy régebbi felépítést.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük