Jövőre ennyivel csökkenek a nyugdíjak!?

A Tisza Párt 20 százalékos nyugdíjadót is kivetne, amely az öregségi és özvegyi nyugdíjakat egyaránt érintené. Ez egy átlagnyugdíjasnak akár 49 ezer forinttal kevesebb havi jövedelmet jelentene – mindenféle garancia nélkül.
A politikus szerint ez a „Tisza-csomag” egy kemény baloldali megszorítás, ami többet venne el a dolgozóktól, és kevesebbet hagyna a nyugdíjasoknak.
A Tisza Párt vezetői a dokumentumot hamisnak nevezték és 2 200 000 nyugdíjasnak akár évi 200 000 Ft-os SZÉP-kártyát ígérnek.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A középkonzolon található infotainment érintőképernyő kissé szegényesnek érződik, a grafika nem egészen a legutóbbi, Egyesült Királyságban forgalmazott Camry-k idejéből származik – de nem is állnak messze ettől. Legalább az érintőképernyő körüli menüvezérlők fizikai gombok, de itt a Camry lemond a prémium elvárásairól, ráadásul nincs Apple CarPlay vagy Android Auto kompatibilitás. Ennek ellenére minden más megtalálható, amire számítani lehet, a navigációtól és a Bluetooth telefonkapcsolattól kezdve az USB-porton át egészen a vezeték nélküli okostelefon-töltőig. Az alapvető hangfelismerő funkció is megtalálható, akárcsak számos biztonsági funkció, többek között a gyalogosfelismeréssel ellátott ütközésmegelőző rendszer, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, a közlekedési tábla-asszisztens és a holttérfigyelő rendszer. Tesztünk során a rendszeres csengések idegesítőnek bizonyultak, amíg rá nem jöttünk, hogy ezek a közeledő sebességmérő kamerákra figyelmeztetnek.

Hátul bőséges a lábtér a felnőtteknek, és igazán tágas a gyerekeknek, az ülések 60/40 arányban oszthatók. A csomagtartó tágas, 524 literes, köszönhetően az elektromos motor akkumulátorának okos elhelyezésének. Azzal, hogy a hátsó ülések alá került, nem csökkenti a csomagtér méretét, és további előnye, hogy alacsonyabbra helyezi a súlypontot. A vezetési élmény nagyrészt kellemes. A hibrid képességeknek köszönhetően a kiszállás olyan sima, mint egy teljesen elektromos autóban, és a belső égésű motor és a villanymotor integrációja zökkenőmentes. Az infotainment képernyőn egy grafika mutatja, hogy mikor hajtja az első kerekeket valamelyik vagy mindkettő, ami hasznos – bár kissé elterelő – információkat nyújt a gazdaságosságról. Alacsony sebességnél élvezetes teljes EV üzemmódba kapcsolni, és csendesen haladni csak az elektromos motorral.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük