Ennyit adhatnak az idősek az orvosnak!

Pénzt adni továbbra is szigorúan tilos, és semmilyen szolgáltatás vagy természetbeni ellenszolgáltatás sem megengedett.
Az idősek többsége mégis ott áll tanácstalanul: életük során így fejezték ki a hálájukat – most pedig egy rossz mozdulat akár évekkel is megrövidítheti a szabadságot.

VIA 24 hu

Ez is érdekelhet:

Dieppe a futóművön és a felfüggesztésen is dolgozott. Alapvetően elöl továbbra is MacPherson rugóstagos, hátul pedig torziós gerendás konfigurációt használ, de állítható Öhlins „kettős áramlású szelepes” lengéscsillapítókat és könnyű rugókat szereltek be. Az első kerekek negatív dőlését 1,05 fokkal megnövelték, hogy nagyobb érintkezési felületet biztosítsanak kanyarodáskor, maguk a gumiabroncsok pedig mostantól speciális keverékű Bridgestone Potenza S007-esek.

Az új karbon diffúzor és a teljesen panelezett alváz segít a Trophy-R valódi leszorítóerő kifejtésében, miközben nagyobb, 355 mm-es féktárcsákat és 42 mm-es Brembo féknyergeket is beépítettek a jobb fékerő érdekében.

A Nürburgring Record kiadású tesztautónk még tovább viszi a dolgokat. Egy garnitúra 19 colos karbon felni jár hozzá (továbbra is megkapod a szokásos kovácsolt 19-es garnitúrát is, amelyeket ott kell elhelyezni, ahol régen a hátsó ülések voltak), valamint egy garnitúra aranyozott Brembo karbon-kerámia első féknyerget is felszereltek. Ezek nemcsak nagyobb tárcsaátmérőjűek (390 mm), hanem kanyaronként további 1 kg-os súlymegtakarítást is eredményeznek. Akárcsak elődei, a Trophy-R is szigorúan kétszemélyes ; a hátsó ülésen ülő utasoknak szánt helyet külön tárolóhellyé alakították át az opcionális karbon kerekeknek. Ezeket egy Sabelt biztonsági háló tartja a helyükön, amelyet racsnis hevederek rögzítenek, a hevederek pedig egy élénkpiros merevítőhöz vannak rögzítve, amely a hálóval együtt elválasztóként szolgál az utastér és a csomagtartó között. Elölről inkább a szokásos módon zajlik. A Trophy-R utasterének első felének általános felépítése pontosan megegyezik a standard Mégane RS- ével , ami azt jelenti, hogy az autó belső felületeinek túlnyomó részét meglehetősen unalmas kinézetű, kemény és puha tapintású műanyagok borítják. A kontrasztos piros varrás, az ezüst díszítőelemek és a hasonlatos karbon részletek egy csipetnyi színt és teljesítménybeli stílust visznek a Trophy-R utasterébe, de ez nem egészen hozza vissza a felturbózott esztétikát ugyanúgy, mint egy Honda Civic Type R belső tere .

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük