Ezért ugrott ki az erkélyről a diák Tokajban!

Egyesek szerelmim bánatról suttognak, de ez nem bizonyított!
A város közösségi oldalai azóta is egyetlen, nagy gyászkönyvvé váltak.
Barátok, osztálytársok, tanárok és idegenek is szívszorító sorokban búcsúznak:
„Egy tisztelettudó, dolgos, szorgalmas fiatal fiú voltál, Lacikám! Nyugodj békében!” – írja egy megrendült kommentelő.
A gyászoló család támogatást kap minden irányból, mégis mindenki érzi:
ennél nagyobb kérdőjelet aligha hagyhat maga után bárki.
Mi történhetett azon a hajnalon? Mi zajlott benne? Lesz-e valaha válasz?
A város reméli, hogy egyszer fény derül arra, ami ezt a kimondhatatlan tragédiát okozta.
Addig is egyetlen mondat marad:
Nyugodj békében, László.

VIA kekvillogo

Ez is érdekelhet:

A hátsó motorok tartalék hajtásáról a Volvo ismerős 2,0 literes, „ikerfeltöltős” négyhengeres motorja gondoskodik, amely keresztben a motorháztető alatt kapott helyet, egy nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja az első tengelyt, és egy hozzá csatlakoztatott 68 lóerős indítógenerátor motorral van felszerelve, amely vagy a hajtóakkumulátorok töltésére, vagy az első kerekek meghajtására szolgálhat.

A felfüggesztés elöl kettős lengőkaros, hátul többlengőkaros tengellyel történik, alapfelszereltségként passzív, manuálisan állítható, Öhlins „kettős áramlású szelepes” lengéscsillapítókkal, amelyek állítólag a csillapítási mérték automatikus harmonizálásával biztosítják a sima rugózást a nyomó- és húzófokozati löketek között. Az 1-es modellt más autótesztelők is kritizálták, akik a „szerényebb” Volvókhoz képest nagyobb belső különbséget vártak – de az Autocar tesztelőinek többsége egyetértett ebben, ami meglehetősen ésszerűtlen volt.
Az, hogy az 1-es modell mind az 1500 példánya balkormányos lesz, némi akadályt jelent majd a könnyű kezelhetőség szempontjából az Egyesült Királyságban élő autósok számára. Hasonlóképpen meglepő korlátot jelent a praktikum, amikor kinyitjuk a csomagtartót, amely széles, de rövid, hosszát az autó második akkumulátorcsomagjának a hátsó tengely feletti elhelyezése korlátozza. A helykínálat tekintetében tehát ez egy 2+2 személyes autó hátsó ülésekkel, amely csak gyermekek és kisebb felnőttek számára alkalmas, és amelynek csomagtartója valószínűleg éppen akkora, hogy elférjen benne egy készlet golfütő vagy néhány kisebb repülőbőrönd, és nem bővíthető átrakodáshoz.

A vezetőülés ötletesen ötvözi az alacsonyság és a könnyű hozzáférés közötti kényelmes egyensúlyt, ergonomikus kialakítású, viszont hiányzik belőle a kormányoszlop kinyúlásának egy kis állítási lehetősége. A vezetőülés nagyon kényelmes és állítható, így hosszú utakra is alkalmas. A kilátás elöl és oldalra is jó (az oszlop nélküli kialakításnak köszönhetően), a kissé lapos hátsó szélvédő pedig kissé rontja a visszapillantó tükörből való kilátást.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük