A háttérben – legalábbis a színész szerint – politikai megfontolások és piaci félelmek kavarognak. A pletykák szerint több helyen is azt suttogják: Nagy Ervin túl hangos, túl markáns, túl őszinte lett. És ez valakiknek nagyon nem tetszett.
Egyes körökben azt is rebesgetik: amióta Ervin és a Magyar Péter körüli közéleti hullámok egy lapon említődtek, több csatornánál elkezdtek óvatosabbá válni. Mintha valaki azt mondta volna:
– „Nem kell most balhé, húzzuk ki a nevét.” A színész úgy érzi, mintha „feketelistára” tették volna – mintha egy vélemény, egy kiállás, vagy egy rosszkor kimondott mondat eldöntötte volna a sorsát. Vajon tényleg Magyar Péter körüli feszültségek miatt lett kínos figura?
Vagy egyszerűen túl erős lett a személyisége a csatornának?
A válaszra mindenki vár… de az biztos: ilyen látványos eltűnés ritkán történik véletlenül.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
A Toyota három motort kínál: egy 1,2 literes turbófeltöltős benzinmotort 114 lóerővel, amely kizárólag manuális sebességváltóval érhető el, valamint benzin-elektromos opciókat 120 lóerős, 1,8 literes, 178 lóerős és 2,0 literes változatokban. Az erősebb hibrid nagyobb, magasabb feszültségű nikkel-metálhidrid hajtóakkumulátort kap, mint az 1,8-as változat, valamint egy villanymotort, amelynek csúcsteljesítménye 107 lóerő a 71 lóerő helyett, és 20%-kal nagyobb nyomatékkal rendelkezik. A 2,0 literes hibrid ugyanazon epiciklikus váltótengely-elosztó enyhén módosított változatát használja, amelyet a Toyota hibridek generációk óta használnak, és amely csak az első tengelyt hajtja; de rendelkezik egy fülekkel kapcsolható „manuális” üzemmóddal, amely az 1,8-asból hiányzik, lehetővé teszi a csak elektromos üzemmódot magasabb végsebességig (112 km/h), és a Toyota hibrid szabványánál lineárisabb gázreakcióra van hangolva.
Ha a jelenlegi modellek közül a legdinamikusabb vezetési élményt nyújtó Corollát szeretnéd, a Toyota azt tanácsolja, válaszd a 2.0 Hybrid ferdehátú modellt, amelyet még jobb karosszéria-irányíthatóságra és agilitásra hangoltak, mint a tesztelt kombit – és a fent említett rövidebb tengelytávval rendelkezik. De még ha a Touring Sports modellnél és a teljesítményre hangolt hibrid hajtásnál maradsz is, akkor sem kapsz elkeserítően nehéz autót: tesztautónk 1537 kg-ot nyomott a Millbrook mérlegén, 57/43 arányú súlyelosztással elöl-hátul.
