Feljelentették Magyar Pétert

A helyzet egyre drámaibb: Varga Judit nem csak a vesz/lyeztetéséről beszélt, hanem példákat is említett arra, hogyan f/ny/gették és kontrollálták a család életét. Egyes beszámolók szerint a gye/re/kek maguk is részesei voltak a történteknek, amikor Varga Judit azt állította, hogy egy alkalommal bezárták egy szobába, ahonnan végül az egyik gyermek szabadította ki őt.
Míg a közélet figyelme erre az ügyre szegeződik, Magyar Péter maga határozottan tagad minden vádaskodást, és politikailag motivált célokat emleget – azt állítva, hogy minden vád alaptalan és rágalom. Most sokan azt kérdezik: vajon ez a feljelentés csak a politika része? A történet úgy tűnik, még korántsem ért véget…

VIA Origo/Life

Ez is érdekelhet:

Az EL6 elöl egy 201 lóerős indukciós motort, hátul pedig egy 282 lóerős permanens mágneses villanymotort kap, ami állandó összkerékhajtást és 483 lóerős kombinált teljesítményt biztosít.
Alapfelszereltségként jár az intelligens futómű adaptív csillapítása is, amely másodpercenként 500 korrekciót képes végrehajtani, valamint nem kevesebb, mint kilenc vezetési mód.
Figyelemre méltó, hogy ez a legújabb platform 33 „érzékelő egységet”, egy nagy hatótávolságú lidart és négy Nvidia Drive Orin X chipet is tartalmaz, amelyek másodpercenként 1016 billió művelet számítási teljesítményét biztosítják. Igen, billió.

Ha kétségeid voltak afelől, hogy az elektromos járművek esetében mélyen a „technológia az autóipar előtt” területén járunk, akkor már nem így van. Amikor beülsz a szűkös, de masszív utastérbe, semmi kétség nem lesz afelől, hogy kit érdekel, amint szemtől szembe találod magad Nio kis robotasszisztensével, Nomival, aki finoman forog a műszerfalon, hogy rád nézzen, amikor beszállsz, vagy beszélsz hozzá. Időnként unatkozik, és véletlenszerűen megeszik egy digitális almát, vagy rád kacsint. Aranyos vagy nyugtalanító? Te választasz.

A kényelmes vezetőülés kétségtelenül rengeteg beállítási lehetőséget kínál, de a kormánykeréknek előnyére válna egy karcsúbb pereme és a nagyobb függőleges állítási tartomány. Eltart egy ideig, mire megszokjuk az EL6 gombjainak szinte teljes hiányát is: minden az érintőképernyőn található.
A megemelt középső gerinc egy tárolórekeszt kapott helyet, és kettéosztja a vezetőt és az utast, így jól definiált teret biztosít az EL6 elején ülőknek, ugyanez a gerinc pedig kifutópályát alkot a hatalmas OLED érintőképernyőhöz.
Nagyon egyszerű a műszerfal kialakítása, de a texturált anyagok és az általános szilárdság jó, a digitális vezetőoldali kijelző és a standard head-up kijelző pedig üdvözlendő bónuszok a Teslához képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük