„Mély fájdalommal tudatjuk mindazokkal, akik ismerték, szerették, vagy bármilyen módon kapcsolatban álltak vele, hogy a Férfikölcsönző alapítója és lelke tragikus hirtelenséggel elhunyt. Nemcsak egy kreatív vállalkozó, hanem egy igazi ezermester, segítőkész ember és örök optimista volt. Munkája során mindig a legnagyobb odaadással és precizitással dolgozott, ügyfelei megbecsülték – nem véletlenül vált a Férfikölcsönző sokak kedvenc szolgáltatójává. Emlékét szeretettel őrizzük meg. Köszönjük, ha egy megosztással vagy kommenttel ti is búcsúztok tőle” – emlékeztek meg róla a kollégái. Hogy pontosan hogyan veszítette el életét, azt nem részletezték.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
A Citroën szerint az igazán kiváló rugózási kényelem egyetlen rivális C-szegmensű SUV-ból sem hiányzik; ezért fejlesztettek ki első rugóstagokat a C5 Aircrosshoz, mindegyikben egy pár hidraulikus ütközővel (egy a nyomó-, egy a rugózáshoz, bár a hátsó tengelyen a rugózást kihagyták), amelyek a hagyományos gumiabroncsokat váltják ki. Ahelyett, hogy elnyelnék az energiát az útról, majd részben visszaadnák azt, képesek teljesen elvezetni azt. Az eredmény, ahogy az állítás tartja, a felfüggesztés lágyabb hangolásának szabadsága, valamint a sokkal kevésbé észrevehető rugózási élmény, és egyfajta „varázsszőnyeg” érzet.
A Citroën jól ismert Grip Control elektronikus kipörgésgátló rendszere opcionálisan elérhető, hogy a C5 Aircross legalább egy kicsit jobban teljesítsen a nehéz utakon, akár 230 mm-es hasmagassággal. A 19 colos, sár- és hógumikkal szerelt kerekekhez tervezett Grip Control opció a szériatartozék ESP mellett egy további csúszásgátló szoftverréteget jelent, és többek között homokos és havas úton történő vezetési módokban is működik. Ezenkívül az új Aircross lejtmenet-vezérléssel és a Citroën legújabb vezetéstámogató technológiáival is rendelkezik, beleértve az aktív vészfékezést gyalogosészleléssel, az aktív sávtartást, a sebességkorlátozás-figyelést és az adaptív sebességtartó automatikát.
