Hétfőtől péntekig minden hétköznap ott ülünk este 18-kor a nézőkkel, a nézők előtt a Híradóban, ez általános. Egyébként pedig ugyanannyi szabadságunk van, mint bárki másnak, ahogy öregszünk, egyre több, de ez mégsem jelenti azt, hogy hetekre akár eltűnhetünk a képernyőről.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A legújabb Hyundai Kona méretben ugyan nőtt az elődjéhez képest, ám a legfontosabb riválisai továbbra is a kis SUV-ok és crossoverek mezőnyének élvonalát képviselik. Ebbe a rendkívül erős konkurenciakörbe tartozik többek között a Ford Puma, a Renault Captur és a Skoda Kamiq, valamint a Kona technikai rokona, a Hyundai Niro is. Ezek közül néhány modell, például a Niro, a Jeep Avenger vagy a Peugeot 2008, már nemcsak hagyományos belső égésű motorral, hanem elektromos hajtással is elérhető, ami tovább élezi a versenyt ebben a szegmensben.
A Kona hajtáslánc-kínálata alapvetően megmaradt annál a receptnél, amelyet már az előző generációnál is megismertünk. Továbbra is választható benzines, hibrid és tisztán elektromos kivitel, így a modell széles körben képes megszólítani a különböző igényű vásárlókat. A belépő szintű benzines változat kizárólag hatfokozatú kézi sebességváltóval érhető el, míg az erősebb, 1,6 literes benzinmotor már kézi váltóval vagy hétfokozatú, duplakuplungos automatikával is választható. A hibrid modell saját, hatfokozatú duplakuplungos automata váltót kapott, amelyet kifejezetten ehhez a hajtáslánchoz hangoltak. Fontos megjegyezni, hogy a Kona minden változata elsőkerék-hajtású, így a hangsúly nem a terepezésen, hanem a hatékony, városi és elővárosi használaton, valamint a komfortos közlekedésen van.
