Több mint ötmillió forint értékű egyedi támogatás érkezett a TISZA Párthoz! Ez azt jelenti, hogy rengeteg ember úgy érezte, hogy itt az idő, hogy pénzzel is tá/oga/sa a mozgalmat.
Forrás: MSN / FB
Ez is érdekelhet:
Ez az állíthatóság nemcsak gyorsításkor érezhető, hanem gáz elvételére is szépen reagál az autó. Ha kanyar közepén felengedjük a pedált, a tömeg finoman az első tengelyre terhelődik át, ami segít az orrnak még pontosabban befordulni. Mindezt az elképesztő egyenes vonalú gyorsulás támogatja meg, amely szinte kilövi az Ioniq 5 N-t az egyik kanyarból a következő felé. A gázreakció azonnali, mégis van annyi útja a pedálnak, hogy pontosan adagolható maradjon a teljesítmény, így a vezető nem érzi azt, hogy az autó túl ideges vagy hirtelen lenne.
Az Ioniq 5 N a legtöbb helyzetben egészen lenyűgözően palástolja a 2,2 tonnás tömegét, ami komoly mérnöki teljesítmény. Van azonban egy terület, ahol a fizika törvényeit már nem tudja teljesen meghazudtolni, ez pedig a fékezés. Erős lassításnál a megállás kissé hajmeresztő élmény tud lenni, annak ellenére is, hogy elöl hatalmas féktárcsák dolgoznak. Nagyobb magabiztosságot adna, ha a fékpedál elején határozottabb kezdeti harapás lenne érezhető, mert így a féktáv eleje kissé bizonytalannak tűnik.
