TV2 élő műsorában követte el

˝Senki ne csinálja utánam˝. Ezzel az akcióval arra akarta felhívni a figyelmet, hogy a pi/ulák semmilyen hatóanyagot nem tartalmaznak szerinte. Az orvos a számolt be tapasztalatairól: “Ma élő adásban követtem el ö/gyil/os/ági kísérletet: százszoros dó/isban vettem be a leg/rős/bb h/meop/tiás alt/tót. Egyelőre várom a ha/ált. Állapotomról FB-oldalamon majd beszámolok.”

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A valóság azonban ennél árnyaltabb. Egy korábbi specifikációjú P400e-vel közel 13 000 mérföldet megtéve mindössze 30 mpg körüli átlagot sikerült elérni, ami gyakorlatilag megegyezik azzal, amit egy dízel Defender produkál – miközben a dízel változat eleve jóval olcsóbban megvásárolható. Ez rávilágít arra, hogy a plug-in hibrid technológia előnyei csak nagyon tudatos használat mellett érvényesülnek igazán.

A dízelmotoros Defender-változatok esetében a hivatalos átlagfogyasztás nagyjából 33 mpg körül alakul, ami egy ekkora és ilyen jellegű terepjárótól elfogadhatónak mondható. Ugyanakkor a CO₂-kibocsátás ezeknél a modelleknél viszonylag magas, meghaladja a 220 g/km-es értéket, ami adózási és környezetvédelmi szempontból is fontos tényező lehet, különösen vállalati használat esetén.

A 90-es karosszériaváltozatban elérhető P425-ös benzines motor már jóval szomjasabbnak bizonyul: a WLTP mérési ciklus szerint mindössze 20,2 mpg kombinált fogyasztást tud felmutatni, miközben a CO₂-kibocsátása eléri a 316 g/km-t.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük