A mexikói hatóságok szerint a baleset okát még elemzik: gyorshajtás, műszaki hiba vagy emberi mulasztás is szerepet játszhatott. Az biztos, hogy az érintett útszakasz veszélyes, és a térségben sajnos nem ritkák a halál0s buszbalesetek.
A sérülteket több kórházban ápolják, az áldozatok hozzátartozói pedig azonosításra várnak. Miközben a mentés és a vizsgálat folytatódik, egyre több kérdés merül fel – és egyre mélyebb a gyász. Egy ünnepi utazás indult el… és tragédiába torkollott.
VIA twn
Ez is érdekelhet:
Míg a legtöbb elektromos jármű hatalmas súlyú a hatalmas akkumulátorcsomagok miatt, a Spring 26,8 kWh-s használható akkumulátorkapacitása alig több, mint néhány plug-in hibrid autóé . Azonban ez a viszonylag kompakt akkumulátor egy olyan kis autóban, mint a Dacia, a súlyt a legtöbb benzinmotoros városi autóéval megegyező szinten tartja; hivatalosan mindössze 984 kg-ra billenti a mérleget. Mint mindig, bármilyen könnyű autónál is legyen, ez nagy előnyökkel jár a hatékonyság terén.
Az elektromos autók „halálig lemerülése” hatótávolság-tesztje során a Dacia Spring 175 km-t (177,5 km) tudott megtenni egy teljes feltöltéssel, mielőtt lemerült volna. Ezzel ez volt az első autó, amely „meghalt”, mielőtt elérte volna úti célját, de ez várható volt az akkumulátor viszonylag apró mérete miatt.
Méretét, célját és hatótávolságát tekintve a Spring azoknak a vásárlóknak a legmegfelelőbb, akik otthon is tudnak utántöltődni, így az a tény, hogy a gyorstöltési sebessége mindössze 30 kW, nem nagy probléma. A hirdetett sebességet mindig elérte, amikor gyorstöltőt használtunk, és hivatalosan a 20-80 százalékos feltöltés 45 percet vesz igénybe. A belső tárolóhely nem szűkös, a Dacia állítása szerint akár 32,7 liternyi tárolórekesz és rekesz található. A nagy ajtórekeszek belseje fehér, így a tárgyak könnyebben megtalálhatók, még sötétben is. Másutt található egy polc a kesztyűtartó felett, és egy nyitott terület közvetlenül a sebességváltó kar előtt, ami ideális egy okostelefon számára.
