Már az első adás sem volt unalmas!

A játékosok alig kezdték el a munkát a tanyán, amikor egy váratlan és meglehetősen szürreális jelenet zajlott le: egy megriadt birka egyenesen Horváth Gréta nyakába ugrott. A lány először azt sem tudta, mi történik vele – azt hitte, Fekete Pákó tréfálkozik vele! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legutóbb tapasztalt benzines Citroën szuperminik emlékei számomra inkább a puha és imprecíz irányítással kapcsolatosak, amelyek a kényelmi jellemzők mögé bújnak.
Az új C3 ezen nagy lépést jelent előre. Vegyük csak a kuplungot és a sebességváltót. Mindig emlékezni fogok egy korábbi kollégámra, aki Citroën C3 Picasso hosszú távú tesztautójában lévő váltót egy véletlenszerű számgenerátorként emlegette, de az új C3-ban a kuplung valódi súlyával rendelkezik, és a sebességváltó is érzékeny tapintással bír. Igazi öröm vele dolgozni és interakcióba lépni.
A 99 lóerős, 1,2 literes háromhengeres motorja ugyanúgy gyorsan reagál az indításkor, de a turbó feltöltése után magasabb fordulatszámon már nem tud olyan dinamikusan haladni.
Ezért a benzines C3 leginkább városi forgalomban mutatja meg a legjobb oldalát, de valamivel hosszabb távokat is könnyedebben megtesz, mint az elektromos verzió az autópályán.
A hagyományos benzines verziót 2025-ben egy enyhe hibrid változat is kiegészíti, amely ugyanazt a motort használja, de egy dupla kuplungos automata sebességváltóval és egy beépített elektromos motorral rendelkezik.
A C3 mérnökeinek fő dinamikai célja az volt, hogy a lehető legkényelmesebbé tegyék az autót, például a felfüggesztésben használt Advanced Comfort hidraulikus ütközőstoppok finomhangolásával.
Az eredmény sikeres, a felfüggesztés puha, és a C3 könnyedén versenyre kelhet a legjobb osztályú kényelemért. Az egyetlen figyelmeztetés, hogy bár a tesztutaink Ausztriában általában simák voltak, akadtak olyan kisebb gödrök, amelyek megmutatták, hogy ez egy olyan autó, amelynek kényelmesnek kell maradnia az Egyesült Királyságban is.
Bár az irányítás finomabb, mint az elektromos modellben, ez az egyetlen extra dinamikai hatás. Továbbra is ugyanolyan kényelmesen jár, és a tömegcsökkentés érzékelhető a kanyarokban, bár a kormányzás pontosságának és érzésének hiánya megakadályozza, hogy ez valóban hasznos információvá váljon a vezető számára.
Leave a Comment