Már biztos! Mikes Anna BABÁT VÁR!

Újabb izgalmas fordulat Mikes Anna és Krausz Gábor életében! Úgy tűnik, a népszerű páros kapcsolatában ismét egy fontos esemény küszöbén állhatunk. A táncosnő és a sztárséf eljegyzése után most egyre több találgatás lát napvilágot arról, hogy hamarosan bővülhet a családjuk. Vajon valóban érkezik a gólya? ITT A BIZONYÍTÉK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1,0 literes háromhengeres benzinmotor úgy hangzik, mintha nem lenne elég erős egy olyan autóhoz, mint a Jogger, amely ennyire sokoldalú és kemény munkát igényel, de a gyakorlatban éppúgy megfelel a feladatra.
Lehet, hogy kicsit durva üresjáratban, és ellentétben néhány háromhengeres motorral, nem szereti a 5000 rpm feletti pörgetést.
A Daciának érdemes lenne fontolóra venni egy nagyobb, nyomatékosabb motoropciót a nehezebb vontatási feladatokhoz. Valószínűleg olyan autóról van szó, amely még mindig jól eladható lenne dízelmotorral is.
Jól lecsillapodik, ha szabadon fut, és meglepően hasznos közép-tartományú nyomatékkal rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy az autó elég hatékonyan húzza a hosszúbb, közepes sebességváltó arányokat, amikor emelkedőn halad vagy alacsony fordulatszámról gyorsít. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy a Jogger rendkívül könnyedén vezethető legyen, és tisztán érződjön rajta a felesleges bonyodalom nélküli vezethetőség.
A motor egy idegesítő szokást mutat: a nyomaték fellendülése, ami akkor jelentkezik, amikor a turbónyomás 3000 rpm alatt érkezik, egy kis türelmet és precizitást igényel a jobb lábtól, ha tökéletesen simán szeretnél gyorsítani a sebességváltások alatt.
Ez a késlekedés és felpörgés eléggé jól látható a sebességváltás utáni gyorsulási számokban, a kocsi első gyorsulási fokozatai minden sebességben gyakran jelentősen lassabbak, mint a második és harmadik fokozatok.
A gázpedál reakciója más fordulatszám-tartományokban élesebb, és az erőátvitel lineárisabb. A 0-60 mph gyorsulás 11,0 másodperc alatt nem kell, hogy szégyen legyen a Jogger számára a mindennapi vezetésben, amikor több mint elegendő teljesítménye van ahhoz, hogy megfeleljen az általános forgalomnak, és kényelmesen lehagyja az egyirányú előzéseket.
A könnyű, de elég sima és jól definiált manuális váltókar kompenzálja a kissé nyúzott érzésű kuplungot, így a váltás nem teher – feltéve, hogy nem sietsz túl gyorsan végezni a váltásokat, amelyek nem illenek a kissé zselés érzéshez és a teljes mechanizmus természetes, finom szinkopálásához.
Leave a Comment