Már biztos! Plusz pénzt kapnak a nyugdíjasok!

A közelmúltban nyilvánosságra hozott februári inflációs adatok a vártnál magasabb értékeket mutattak, ami szinte bizonyossá teszi, hogy a kormány módosítani fogja az éves inflációs előrejelzését. Ennek következtében nagy esély van arra, hogy novemberben a nyugdíjasok kiegészítő juttatásban részesülnek, ami akár 160 milliárd forintos kiadást is jelenthet a költségvetés számára.
ENNYIT JELENT EZ NYUGDÍJASONKÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az elsőkerék-hajtású Tucson hibrid bizonyos mértékig rávilágít a tömeg és a hatékony, erőlködésmentes vezethetőség tipikusan fordított kapcsolatára.
Lényegében ugyanazt az 1,6 literes hibrid hajtásláncot használja, mint a négykerék-hajtású Kia Sorento, de mivel 400 kg-mal kevesebb tömeget kell mozgatnia, sokkal meggyőzőbb családi SUV-ként, amely zöldebb megoldásokat kínál.
Gyorsabb vezetés közben végül békén hagytam a váltófüleket. Egyszerűen egy kicsit túl lassúak. Úgy tűnik, ez inkább a vontatásra használt járművek számára tervezett funkció, ami rendben is van.
A teljesítmény dinamikus, de nem izgalmas. A hatfokozatú automata váltó néha kissé lassan reagál, de az elektromos motor azonnal rendelkezésre álló nyomatéka ennek ellenére is gondtalan gyorsulást biztosít.
A Tucson álló helyzetből is meglehetősen gyors, de ha túl durván bánsz a pedállal, csúszós felületen erőteljes tengelyrángás léphet fel. Egy kis visszafogottsággal viszont tiszteletre méltó gyorsulást lehet elérni: a Millbrook nedves egy mérföldes egyenesén 7,6 másodpercet mértünk 0-96 km/h-ra.
A fékek megfelelő fékerőt és pedálérzetet biztosítanak, a Tucsonnak 70 mérföld/órás (113 km/h) sebességről 54,1 méterre van szüksége a megálláshoz.
Időnként a hibrid teljesen elektromos módban suhan. A reakciók többnyire simák, és a kormány mögötti fülekkel szabályozható a sebességváltás (egy hosszabb húzás a felfelé váltón visszaállítja a D fokozatot).
Teljesen automata módban néha előfordul egy kis habozás, miközben a rendszer eldönti, milyen reakciót adjon.
A tapadás és a vonóerő megfelelő, és egy digitális kijelző mutatja, hogy az erő milyen módon oszlik el.
A plug-in hibrid (PHEV) változat 252 lóerőt és 368 Nm nyomatékot biztosít, de ezt a teljesítménynövekedést ellensúlyozza az 1924 kg-os megnövekedett saját tömeg. A 0-100 km/h-s sprint 8,1 másodperc alatt teljesíthető, de ezt a Tiguan eHybrid 7,5 másodperces ideje felülmúlja.
Leave a Comment